Blue City znów jest Funtastic

Informacja Prasowa - 15.06.2020
90

Blue City znów jest Funtastic

Blue City znów jest Funtastic

Blue City kontynuuje kampanię promującą unikatowe sklepy i usługi, restauracje oraz miejsca rozrywki. Działania przygotowała agencja marketingu zintegrowanego CU Communication Unlimited.

Po okresie zamrożenia Blue City pracuje pełną parą. Otwarte są sklepy, usługi, kawiarnie i restauracje. Wreszcie można odwiedzać miejsca rozrywki. Informuje o tym najnowsza kampania komunikacyjna Blue City.

Hasło kampanii  Funtastic Blue City jest kontynuacją komunikacji sprzed pandemii. Blue City charakteryzuje niespotykanymi nigdzie indziej „funtastycznymi” atrakcjami dla całej rodziny oraz możliwością zrobienia różnorodnych „funtastycznych” zakupów w miejscach obecnych tylko na terenie centrum. W Blue City bowiem znajduje się jedyny w Warszawie sklep EUROSPAR, jedyny w Polsce sklep IKEA w nowym formacie, jedyny park rozrywki TEPfactor, największy klub fitness FIT/One, najnowocześniejsze w Warszawie kino Helios i wiele innych ciekawych miejsc. Występujące w kampanii postacie są radosne, cieszą się, że znów mogą odwiedzać swoje ulubione miejsca w Blue City.

Akcja informacyjna autorstwa Communication Unlimited obejmuje media wewnętrzne Blue City, billboardy, citylighty, komunikację PR oraz w mediach społecznościowych. Communication Unlimited pracuje dla Blue City od 2011 roku.

Comments

comments

90
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...