Justyna Śnieżek szefową PR i komunikacji digital w Good Division

Informacja Prasowa - 02.06.2020
229

Justyna Śnieżek szefową PR i komunikacji digital w Good Division

Justyna Śnieżek szefową PR i komunikacji digital  w Good Division

Justyna Śnieżek objęła stanowisko Director of PR and Digital Communication w Good Division. W ramach swoich obowiązków pokieruje działaniami komunikacyjnymi agencji, obsługą klienta i wesprze firmę w działaniach new bizowych.

Rozpoczęcie współpracy Justyny z Good Division wydarzyło się w idealnym momencie, w którym nasze możliwości i ambicje doskonale się zgrały. Justyna ma niezwykle bogate i różnorodne doświadczenie w komunikacji w Polsce i za granicą. Posiada jednocześnie doświadczenie managerskie i umiejętność współtworzenia kultury organizacyjnej wyniesioną z dynamicznego międzynarodowego środowiska biznesowego, a także tworzenia biznesów technologicznych i startupów od podstaw. Powierzając jej tworzenie działu PR i komunikacji digitalowej jestem przekonana, że wnosimy Good Division na nowy poziom organizacyjny, kulturowy i biznesowy — komentuje Jolanta Piela, CEO Good Division.

Justyna z komunikacją, marketingiem i account managementem związana jest od 2002 roku. Pierwsze kroki stawiała w ReachLocal. Następnie, pracując po stronie klienta, odpowiadała za działania komunikacyjne m.in. dla trivago i afrykańskiego giganta e-commerce Jumia Group. W Polsce związana była z agencjami Webtalk i Grayling, gdzie obsługiwała klientów takich jak BNP Paribas, Amazon, BMW, Mars i Nobu Hospitality.

Comments

comments

229
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...