Chatbot, czyli nowy członek ekipy Runmageddonu

Informacja Prasowa - 22.04.2020
9

Chatbot, czyli nowy członek ekipy Runmageddonu

Chatbot, czyli nowy członek ekipy Runmageddonu

Jak każdy początkujący pracownik, najpierw musiał poznać firmę, potrzeby ludzi, dla których pracuje, by razem ze swoimi kolegami i koleżankami służyć społeczności Runmageddończków. Chatbot Runmageddonu wszedł w szeregi marki całkiem niedawno, a już odnosi niemałe sukcesy.

 Do ekipy Runmageddonu dołączył stosunkowo niedawno, a na jego koncie już pojawiło się kilka sukcesów. Jego misja jest złożona – odpowiada na pierwsze pytania społeczności, informuje o kalendarzu nadchodzących biegów podając daty, lokalizacje i formuły, pokazuje dostępne vouchery i pakiety i… przeprowadza angażujące społeczność Runmageddończyków akcje. Chatbot Runmageddonu, bo o tym narzędziu mowa, zagościł w strukturach firmy w lipcu 2019 roku. Od tamtej chwili społeczność kontaktująca się przez Messengera styka się z „wirtualnym pracownikiem”, a zespół czuwa nad tym, by usprawniać i ulepszać jego działanie. O zadaniach, które spełniają narzędzia służące do automatyzacji pracy mówi Aleksandra Bilińska, Head of Customer Success w KODA Bots z firmy, która dla Runmageddonu wdrożyła wirtualnego pracownika: – Automatyzacja może mieć różne cele, dlatego do każdego rozwiązania trzeba podchodzić indywidualnie. Najczęściej oczekiwanym efektem jest oszczędność czasu. Użytkownicy mogą szybciej rozwiązywać swoje problemy, a pracownicy mogą zająć się obsługą  bardziej skomplikowanych przypadków. Dzięki automatyzacji wzrasta więc efektywność komunikacji. Chatbot umożliwia szybkie uzyskanie odpowiedzi na nurtujące pytania i zdobycie najważniejszych informacji. Jeśli sprawa, z którą Użytkownik zwraca się do firmy jest skomplikowana i wymaga indywidualnego podejścia, wówczas może on liczyć na kontakt z pracownikiem Obsługi Runmageddończyka.

Obecna sytuacja na świecie bardzo dobitnie pokazuje jak istotny jest kontakt online ze społecznością. Pomimo chwilowego braku eventów Runmageddończycy pozostają aktywni w sieci, korzystają z komunikatora, by uzyskać potrzebne informacje. Wdrażanie nowych projektów, w postaci Runmageddon Solo x forBET, czyli wirtualnego biegu, dodatkowo podnosi częstotliwość podejmowanego kontaktu z firmą. – Użytkownicy nie lubią długo czekać na odpowiedź, szczególnie na czacie, w którym powinna następować akcja-reakcja. Chatbot, oprócz błyskawicznych odpowiedzi na wiadomości, zapewnia także źródło często aktualizowanych informacji oraz rozrywkę, która angażuje społeczność w tym trudnym dla eventów czasie  – dodaje Aleksandra Bilińskaa.

Runmageddon również korzysta z rozrywkowego wymiaru Chatbota. Rok 2019 zakończył się konkursem, który podsumował wiedzę fanów o marce. – Nie poprzestaliśmy na tym. Niedługo później, podczas Gali Otwarcia Sezonu, dzięki Chatbotowi sprawdziliśmy wiedzę naszej Ekipy o firmie. O zwycięstwie decydowała nie tylko poprawność odpowiedzi, ale także szybkość ich udzielenia. Mogę zdradzić, że pomimo wysokiej trudności pytań Ekipa rozprawiła się z pytaniami ekstremalnie dobrze – mówi Karolina Maciąg, Head of Social Media Runmageddonu. – Naszą kolejną akcją z Chatbotem był konkurs z okazji 6. urodzin firmy, w którym 380 osób życzyło nam w komentarzu pod postem konkursowym „wszystkiego najlepszego”. Na to hasło Chatbot wysyłał do nich poprzez Messengera wiadomość z quizem – dodaje Karolina. Za poprawne i najszybciej udzielone odpowiedzi Runmageddończycy mogli zdobyć voucher na start w Rekrucie.

Marka najpopularniejszych w Polsce biegów przeszkodowych będzie nadal rozwija działalność Chatbota, zarówno tę rozrywkową, jak i informacyjną. Pozostawanie w ciągłym kontakcie z fanami i wzmacnianie relacji online jest teraz szczególnie ważne zarówno dla firmy, jak i społeczności.

Comments

comments

9
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...