Sklepy Carrefour Polska z dodatkowymi usługami w związku z koronawirusem

Informacja Prasowa - 14.04.2020
240

Sklepy Carrefour Polska z dodatkowymi usługami w związku z koronawirusem

Carrefour Polska wdrożył w swoich sklepach dodatkowe rozwiązania, które ułatwiają klientom dokonywanie bezpiecznych zakupów. Sieć wprowadziła do swojej oferty e-grocery usługę Zamów i odbierz (click&collect) dla zakupów spożywczych, opcję zamówienia gotowych koszyków zakupowych z dostawą kurierską dostępną w całej Polsce, a w sklepach stacjonarnych uruchomiła Zakupy na telefon. Ponadto, w celu ograniczania kolejek do kas i skrócenia czasu dokonywania zakupów, Carrefour rozszerza usługę Scan&Go.

Carrefour pracuje w pełnej mobilizacji, aby w tym wyjątkowym okresie zaopatrywać społeczeństwo we wszystkie niezbędne produkty. Bez zakłóceń funkcjonują wszystkie formaty sieci, w sklepach wprowadzone zostały rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo klientów i pracowników, a oferta uzupełniana jest na bieżąco. Stan pandemii to jednak dla Carrefour również czas, w którym niezwykle ważne jest skuteczne wypracowanie nowych, niestandardowych rozwiązań ułatwiających dokonywanie bezpiecznych zakupów.

– Sytuacja związana z rozprzestrzenianiem się koronawirusa oznacza dla Carrefour szczególną odpowiedzialność społeczną. Działamy w pełnej mobilizacji, poczuciu solidarności i troski, aby w obliczu sytuacji wyjątkowej zapewniać rozwiązania, które umożliwiają naszym klientom bezpieczniejsze dokonywanie zakupów i skrócą kolejki w sklepach – mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych w Carrefour Polska.

 

Zamów i odbierz (click&collect) dla internetowych zakupów spożywczych

W celu przyspieszenia realizacji zamówień spożywczych ze strony internetowej zakupycodzienne.carrefour.pl, Carrefour wdraża kolejny sposób ich odbioru. Obok dostawy do domu, wysyłki kurierskiej gotowych paczek i odbioru w punktach Drive (Warszawa) klienci Carrefour mogą teraz korzystać również z usługi Zamów i odbierz – osobistego odbioru zamówionych przez Internet zakupów spożywczych w hipermarketach i supermarketach Carrefour w całej Polsce. Po zalogowaniu się na stronę e-sklepu spożywczego Carrefour, klient wybiera sposób dostawy „Odbiór w punkcie Carrefour”, a następnie konkretny sklep i datę odbioru zakupów. Koszyk kompletuje się jak dotychczas – na stronie internetowej. Obecnie usługa odbioru zakupów realizowana jest w kilkudziesięciu  sklepach, a lista dostępnych sklepów rozszerzana jest na bieżąco. Docelowo usługa Zamów i odbierz (click&collect) dla internetowych zakupów spożywczych realizowana będzie we wszystkich hipermarketach i supermarketach sieci.

Gotowe koszyki zakupowe

Carrefour poszerza swoją ofertę e-grocery również o gotowe koszyki zakupowe dostarczane przesyłką kurierską do każdego miejsca w Polsce. Koszyki zamawiać można z e-sklepu spożywczego Carrefour zakupycodzienne.carrefour.pl oraz poprzez konto Carrefour na platformie Allegro. Klienci wybierać mogą spośród pięciu rodzajów gotowych paczek: Koszyka dla Każdego, Koszyka dla Seniora, Koszyka Drogeryjnego, Koszyka Rodzinnego oraz Koszyka Wegetariańskiego. Koszyki zawierają od 16 do 25 produktów niewymagających chłodzenia i wysyłane są przesyłką kurierską w ciągu 2 dni roboczych. Klienci z Warszawy będą mieli dodatkową możliwość ich odebrania w punktach Click&collect sklepów Carrefour w centrum handlowym Atrium Targówek oraz Arkadia, klienci z Katowic w punkcie Click&collect hipermarketu Carrefour przy Al. Roździeńskiego 200, a klienci z Krakowa w punkcie Click&collect hipermarketu Carrefour Zakopianka. Koszyki sprzedawane są w cenie 139,99zł, a koszyk dla seniora kosztuje 99,99zł. Ceny te nie obejmują kosztów przesyłki. Więcej informacji: https://zakupycodzienne.carrefour.pl/koszyki

Zakupy na telefon

W swoich sklepach stacjonarnych sieć uruchomiła natomiast usługę Zakupów na telefon umożliwiającą klientom telefoniczne lub emailowe złożenie zamówienia w konkretnym sklepie i jego odbiór w Punkcie Obsługi Klienta. Usługa dostępna jest obecnie w większości hiper- i supermarketów sieci. Po złożeniu przez klienta zamówienia, pracownik placówki skompletuje zakupy, które czekać będą na odbiór w Punkcie Obsługi Klienta danego sklepu. Sklepy, które biorą udział w akcji, mają swoje indywidualne numery telefoniczne i adresy email, pod którymi można składać zamówienia. Każdy sklep informuje o nich za pośrednictwem swoich lokalnych mediów społecznościowych oraz komunikacji w placówce.

Kolejne wdrożenia Scan&Go

W celu ograniczania kolejek do kas Carrefour dynamicznie rozwija także Scan&Go – rozwiązanie umożliwiające szybszą obsługę klienta. Dzięki Scan&Go kupujący samodzielnie skanują produkty za pomocą swoich smartfonów, a następnie dokonują płatności, m.in. kartą lub mobilnie. Obecnie usługa dostępna jest już w ponad 150 hiper- i supermarketach w całym kraju, a sieć planuje w najbliższym miesiącu kolejne wdrożenia.

Comments

comments

240
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...