Louvre Hotels Group kontynuuje akcję CSR – Live my lifestyle

Informacja Prasowa - 09.03.2020
200

Louvre Hotels Group kontynuuje akcję CSR - Live my lifestyle

W ubiegłym roku Grupa Louvre Hotels zaprosiła do współpracy Fundację Polska bez barier, chcąc zapewnić pełną dostępność swoich przestrzeni hotelowych osobom z niepełnosprawnościami. Akcja, pod hasłem Live my lifestyle, skierowana jest do wszystkich Gości odwiedzających hotele marek należących do Louvre Hotels Group – Campanile, Golden Tulip, Premiere Classe oraz Metropolo by Golden Tulip.

Fundacja, jeszcze w 2019 roku, przeprowadziła audyty hoteli, chcąc sprawdzić jak obiekty są odbierane przez osoby z różnym rodzajem niepełnosprawności. Drugim etapem były szkolenia oraz warsztaty dla pracowników każdego szczebla z zakresu profesjonalnej obsługi oraz savoir vivre wobec osób z niepełnosprawnościami. Podsumowaniem współpracy między LHG a Fundacją Polska bez barier było wypracowanie odpowiednich rozwiązań i procedur, zarówno dla samych przestrzeni hotelowych, jak i zachowań kadry pracowniczej.

– Louvre Hotels Group to firma odpowiedzialnia społecznie, której celem są długofalowe akcje, wpisane do strategii Grupy, a nie jedynie jednorazowe kroki, stąd rozpoczęcie działań skierowanych do osób z niepełnosprawnościami– mówi François Delattre, Director Integration Management, odpowiedzialny za nadzór operacyjny nad dwoma krajami: Polską i Niemcami.– Współpraca pomiędzy Louvre Hotels Group a Fundacją Polska bez barier od początku przebiegała pomyślnie. Atmosfera wokół projektu pozwoliła na wypracowanie zadowalających rozwiązań dla obu stron, czyli Gościa i hotelu – dodaje François Delattre.

 

Z początkiem roku Louvre Hotels Group rozpoczęła realizację kolejnych zapowiadanych założeń projektu Live my lifestyle. Większość hoteli, należących do Grupy, została wyposażona w pętle indukcyjne – urządzenia dedykowane osobom słabo słyszącym i korzystających z aparatów słuchowych, które umożliwiają odbiór nieskazitelnie czystego i wyraźnego dźwięku przez jeden z elementów aparatu słuchowego, tj. cewkę telefoniczną. Bezdyskusyjny jest fakt, że przestrzeń hotelowa z zainstalowaną petlą indukcyjną, staje się bardziej przyjazna osobom z takim rodzajem niepełnosprawności i jednocześnie pozwala na bardziej komfortowy pobyt w hotelu.

Louvre Hotels Group przygotowała również kampanię video promującą akcję Live my lifestyle, która miała swoją premierę 6 marca 2020. Spot dostępny w serwisie Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=bdQmiUGKdpc oraz na profilach Facebook: Campanile, Golden Tulip oraz Metropolo by Golden Tulip.

 

– Akcja spotkała się z dużym zaangażowaniem wśród zespołu, pracownicy doskonale poradzili sobie z tą tematyką, pierwsi goście, którzy skorzystali z zaproponowanych rozwiązań, zostawili same pozytywne komentarze. To sprawia, że projekt z pewnością będzie kontynuowany w kolejnych miesiącach – podsumowuje François Delattre.

 

Niepełnosprawność już dawno przestała być kojarzona z osobami, które życie spędzają w domu, mają ograniczony dostęp do świata zewnętrznego czy są wyłączone z aktywnego życia. Osoby z niepełnosprawnościami podróżują coraz chętniej i w coraz dalsze zakątki świata. Nie jest to już wyjątkowa sytuacja! Dodatkowo dzięki regulacjom prawnym oraz różnym formom dofinansowań, pochodzących od fundacji, mogą podróżować w komfortowych i przyjaznych warunkach. Ważne jest także, że coraz więcej obiektów została dostosowana do ich potrzeb.

Do grona takich hoteli dołączyła również grupa Louvre Hotels Group.

 

Comments

comments

200
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...