Ruszył Plebiscyt Mobility Trends 2019

Informacja Prasowa - 10.02.2020
263

Ruszył Plebiscyt Mobility Trends 2019

Trwa głosowanie na produkty i usługi technologiczne 2019 roku. Do 25 lutego internauci wybiorą 18 laureatów w X edycji plebiscytu Mobility Trends. Producenci najlepszych produktów i usług technologicznych 2019 roku będą walczyć również o nagrody specjalne przyznane przez radę merytoryczną konkursu.Wyniki plebiscytu poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 4 marca 2020 roku w warszawskim teatrze Capitol. Na osoby, które zagłosują i wezmą udział w konkursie na funpage’u MobilityTrends – czekają cenne nagrody (#mobilitytrends).

Od 27 stycznia trwa głosowanie na najbardziej innowacyjne mobilne produkty i usługi, które miały premierę na polskim rynku w 2019 roku. Internauci mogą wybierać spośród 300 propozycji zgłoszonych do ankiety przez producentów lub dystrybutorów. Najwięcej produktów znalazło się w kategorii Innowacja roku 2019.

W tym roku na najlepsze firmy z branży mobilnych technologii czekają 24 statuetki Złoty Bell. W 18 z nich decydujący głos mają internauci, którzy za pośrednictwem ankiety umieszonej na https://mobilitytrends.pl/home/ankieta/oraz naszych patronów medialnych mogą codziennie oddać głos na swoje ulubione produkty i usługi. W pozostałych 6 kategoriach decyzje o tym, kto zdobędzie wyróżnienie podejmie rada merytoryczna składająca się z ekspertów z branży oraz dziennikarzy mediów technologicznych i lifestylowych.

– Nadchodząca edycja Mobility Trends będzie dla mnie szczególnie ważna, ponieważ w tym roku obchodzimy okrągły jubileusz. Jestem dumny, że przez 10 lat wydarzenie pozostało w pełni niezależne i niezmiennie przyciąga ogromne zainteresowanie. Plebiscyt cały czas się zmieniał, dostosowywał do aktualnych trendów. W tym roku na przykład kategoria Nawigacja roku została zastąpiona przez Samochodowy gadżet roku. Niektóre kategorie, są jednak obecne na Mobility Trends od samego początku, nie wyobrażam sobie Gali, bez wręczenia nagrody za Smartfona roku – podkreśla Tomasz Cieślak pomysłodawca Mobility Trends i prezes MiT MEDIA.

Głosuj i wygrywaj

Głosowanie w ankiecie https://mobilitytrends.pl/home/ankieta/ trwa do 25 lutego. Fani fanpage’a MobilityTrends, którzy dodatkowo odpowiedzą na pytanie „Co będzie technologicznych hitem 2020 roku” pod postem konkursowym, dodadzą #mobilitytrends mają szansę na wygranie jednej z cennych nagród ufundowanych przez marki iRopot, Mio, Xblitz, Winner Group, Maxcom oraz MyScreenPROTECTOR. Zapraszamy do komentowania https://www.facebook.com/mobilitytrends/photos/a.606339066103627/3466923893378449/?type=3&theater

O randze plebiscytu Mobility Trends świadczy szereg partnerów i patronów medialnych, w tym: Rzeczpospospolita, Planet Cash, Czwórka Polskie Radio, Tabletowo.pl, Men’s Health,  Android.com.pl, Instalki.pl, MobilityNews.pl, ITBiznes, Telix.pl, BigChina.pl, AppleMobile.pl, MenWorld.pl, DailyWeb, BeautyShow.pl.

Patronat honorowy nad wydarzeniem objęło Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju oraz Związek Cyfrowa Polska.

Sponsor główny: MyScreenPROTECTOR

Sponsorzy: Orange, Mio; 4 Publicity; Capitol, Lamel

Partnerzy: WD SanDisk; Maxcom; Hama; Mi-Store.pl; Winner Group; Telematics; Jabra; Venom; City Blitz; Technikalia.pl

Comments

comments

263
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...