Zakład Utylizacyjny w Gdańsku szuka agencji PR

Informacja Prasowa - 26.07.2016
22

Zakład Utylizacyjny w Gdańsku ogłasza przetarg na obsługę z zakresu PR i promocji

Zakład Utylizacyjny w Gdańsku, jeden z największych zakładów zagospodarowania odpadów w Polsce, ogłosił przetarg nieograniczony na 20-miesieczną obsługę z zakresu PR i promocji. Miejska spółka dotychczas współpracowała z warszawską agencją Profile, z którą umowa wygasła.

 W tym czasie zbudowaliśmy solidne fundamenty dla komunikacji zewnętrznej w oparciu o dokument strategiczny i szereg działań z niego wynikających. Wprowadziliśmy też w życie poważne inicjatywy z obszaru CSR. Obecnie poszukujemy merytorycznego partnera nie tylko do kontynuacji tych zadań, ale też do wspólnego opracowania i wdrożenia strategii komunikacji wewnętrznej z elementami employer brandingu – wyjaśnia Cyprian Maciejewski, odpowiedzialny za PR spółki.

Do zadań agencji będzie należało też m.in.: opracowanie raportu dotyczącego zaangażowania społecznego, bieżąca obsługa z zakresu PR (doradztwo i wsparcie operacyjne) czy też przygotowanie kompleksowej księgi identyfikacji wizualnej. Cel zasadniczy to dalsza profesjonalizacja komunikacji z otoczeniem, która szybko powinna ewoluować w kierunku zarządzania relacjami z wszelkimi grupami interesariuszy. Priorytetem spółki jest ograniczanie uciążliwości zakładu oraz budowa nowoczesnej spalarni odpadów. To podstawowe dwa elementy, przez pryzmat których jest postrzegany Zakład, wymagające szczególnej „opieki” komunikacyjnej sprofilowanej zgodnie z oczekiwaniami i specyfiką różnych interesariuszy.

Oferty można składać do 2 sierpnia b.r, wymagane jest doświadczenie w obsłudze PR dla branży gospodarki odpadami. Kryteria oceny ofert – 50% cena + 50% zadania merytoryczne. Wadium to 5000 zł.

Comments

comments

22
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...