41 youtuberów w nowej kampanii AliExpress
Po kilku kampaniach zrealizowanych z udziałem influencerów AliExpress rozszerza działalność na polskim rynku. W nowej kampanii z okazji „Global Shopping Festival” udział bierze aż 41 youtuberów. Za koncepcję oraz koordynację działań odpowiadają LifeTube i TalentMedia.
Ambasadorami AliExpress zostało łącznie 41 youtuberów, m.in.: AdBuster, Unboxall, Naruciak, Gimper, Aleksandra Żuraw, Jelenie Jaja, SKKF, Kuba Klawiter, A co my to mamy, Danny Ferreri, Alex Mandostyle, Zmalowana i wielu więcej.
Takie kampanie to dla nas przede wszystkim jasny sygnał, że influencer marketing działa, a jego wpływ na sprzedaż jest dobrze mierzalny. Mamy nadzieję, że globalne marki, takie jak AliExpress, wytyczą drogi również dla polskich marek i uzmysłowią im, że współpraca z youtuberami opłaca się nie tylko w przypadku działań wizerunkowych, lecz również jest dobrze konwertującym narzędziem w branży e-commerce – Piotr Łuczak, członek zarządu grupy LTTM.
Za koncepcję, dobór influencerów i koordynację działań odpowiadają LifeTube i TalentMedia (Grupa LTTM).
AliExpress 11.11, Global Shopping Festival