„zdrovo” partnerem wydania albumu „50 przepisów na jajka”

Informacja Prasowa - 23.09.2019
226

„zdrovo” partnerem wydania albumu „50 przepisów na jajka”

Marka polskich jaj „zdrovo”, należąca do lidera w produkcji jaj konsumpcyjnych w Polsce, firmy „Fermy Drobiu Woźniak”,  nawiązała współpracę z blogerką kulinarną, Moniką Ruszkowską. Autorka, znana z  bloga www.ekuchareczka.pl, napisała książkę „50 przepisów na jajka”. Album został atrakcyjnie wydany. Przepisy z wielu stron świata, sztywna okładka, duży format  oraz niezwykle apetyczne fotografie sprawiają, że jaja stają się odkrytym na nowo i pożądanym składnikiem urozmaicającym codzienne menu.

Jajka są doskonałym źródłem witaminy D i dobrze przyswajalnego białka oraz wielu mikroelementów. Badania naukowe wykazują, że jajka są ważnym składnikiem zdrowego i wartościowego pożywienia każdego człowieka. Szczególnie ważne są w diecie dzieci i młodzieży.  W strategii „Ferm Drobiu Woźniak”  i marki „zdrovo” edukacja i promocja zdrowego odżywiania odgrywają istotną rolę. Dlatego książka jest ważnym medium, wykorzystywanym w komunikacji firmy.

 

Fermy Drobiu Woźniak to jeden z największych producentów jaj konsumpcyjnych w Europiei lider w Polsce. Firma istnieje od 1986 r. Posiada w pełni zintegrowany system produkcji jaj konsumpcyjnych w cyklu zamkniętym, certyfikowany według m. in. BRC Global Standard for Food Safety, IFS Foodsoraz autorskiego systemu bezpieczeństwa żywności EGGIDA.   Firma dysponuje własnym systemem produkcji pasz i flotą ponad 250 pojazdów ciężarowych o normach emisji EURO 5 i EURO 6.

„Fermy Drobiu Woźniak” zostały dwukrotnie wyróżnione Złotym Laurem Konsumenta, Złotym Godłem Konsumenckiego Lidera Jakości oraz Orłem Eksportu województwa wielkopolskiego.  Nowo wprowadzona marka „zdrovo”otrzymała wyróżnienie Konsumencki Lider Jakości – Debiut 2018. Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w Żylicach nieopodal Rawicza.

 

Proces współpracy koordynuje „Hanami Communications”, agencja public relations Jerzego Ciszewskiego.

Comments

comments

226
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...