LOTTO kontynuuje współpracę z koszykarską Legią Warszawa

Informacja Prasowa - 11.09.2019
31

LOTTO kontynuuje współpracę z koszykarską Legią Warszawa

Koszykarska Legia Warszawa i LOTTO przedłużyły współpracę. Marka należąca do Totalizatora Sportowego od roku jest partnerem strategicznym stołecznego klubu, kontynuując współpracę jeszcze z czasów występów na zapleczu ekstraklasy. Ponadto, od wielu lat realizuje działania mające na celu rozwój polskiej koszykówki, będąc także partnerem głównym Energa Basket Ligi.

Wzorem największych europejskich klubów koszykarskich, już w ubiegłym sezonie sponsor strategiczny – LOTTO – z sukcesami wykorzystywał platformę marketingową koszykarskiej Legii. Wypełniając przerwy meczowe, kibice mieli okazję uczestniczyć w atrakcjach i konkursach z nagrodami przygotowanymi przez LOTTO. Sponsor strategiczny, podejmując decyzję o kontynuacji współpracy, podjął również decyzję o rozszerzeniu swojej ekspozycji podczas meczów, zwracając uwagę na zwiększone zainteresowanie, oglądalność i na koniec skuteczność tych form promowania swojej marki. W najbliższych rozgrywkach logo LOTTO pojawi się na najważniejszych nośnikach reklamowych, między innymi froncie koszulki meczowej oraz kole, czyli centralnym miejscu parkietu.

 

Totalizator Sportowy – właściciel marki LOTTO – od wielu lat podejmuje działania na rzecz wsparcia rozwoju polskiej koszykówki. Legia w ubiegłym sezonie zrobiła duży sportowy postęp, uzyskując awans do fazy play-off koszykarskiej ekstraklasy oraz do ćwierćfinału Pucharu Polski. Doceniamy pracę w tworzeniu silnej drużyny i jej znaczenie dla warszawskich kibiców, dlatego zdecydowaliśmy się przedłużyć umowę o kolejne lata. Życzymy kumulacji sukcesów w nadchodzącym sezonie!– powiedziała Aida Bella, dyrektor biura rzecznika prasowego Totalizatora Sportowego.

 

Współpracę inauguruje niezwykły film promujący nadchodzący sezon koszykarzy Legii na parkietach Energa Basket Ligi oraz w europejskich pucharach, który jest zapowiedzią nowego etapu współdziałania Legii i LOTTO. Koszykarze Legii wraz z trenerem prezentują się w nim na scenie teatralnej. To również prognostyk wielu atrakcji, których mogą spodziewać się kibice koszykówki w Warszawie.

 

Współpraca z Totalizatorem Sportowym, właścicielem marki LOTTO, w ubiegłym sezonie układała się znakomicie. Jej przedłużenie jest docenieniem wysiłku naszej organizacji w zakresie skutecznej realizacji umów sponsoringowych i świetnej współpracy ze sponsorami i partnerami, którym zależy też na dynamicznym rozwoju klubu i wzroście popularności tak chętnie uprawianego sportu, jakim jest koszykówka. Ponadto, ma charakter długofalowy, co jeszcze bardziej utwierdza nas w przekonaniu, że poza pasją do sportu, łączy nas również dążenie do nieustannego rozwoju w każdym zakresie – dodał Robert Chabelski, prezes koszykarskiej Legii.

 

LOTTO sprzyja koszykówce nie tylko w seniorskim wydaniu. W najbliższym sezonie Fundacja LOTTO wesprze rozwój Akademii Koszykówki Legii Warszawa, która dba o szkolenie młodych adeptów koszykówki.

 

Cieszymy się bardzo, że będziemy mieć przyjemność realizowania naszego projektu szkolenia młodzieży wraz z Fundacją LOTTO. To bardzo ważny moment dla naszej Akademii Koszykówki, która dzięki pomocy tak ważnego partnera zrobi kolejny krok w rozwoju– powiedział Michał Przybylski, dyrektor Akademii Koszykówki Legii Warszawa.

 

Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i zasłużonych polskich spółek. Działa nieprzerwanie od ponad 60 lat. Misją spółki jest dalsze zwiększanie funduszy przekazywanych na rzecz społeczeństwa oraz spełnianie marzeń klientów poprzez rozwijanie usług z zakresu rozrywki, w tym gier, loterii i zakładów wzajemnych przy zachowaniu najwyższych standardów odpowiedzialności społecznej. Każdego roku Totalizator Sportowy przekazuje miliony złotych na rzecz polskiego sportu i kultury, stając się w ten sposób ogromnym wsparciem dla tych dwóch dziedzin życia społecznego w Polsce.

 

 

 

Comments

comments

31
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...