Dyrektorka LOT pozwoliła sobie na bezpardonową krytykę wyglądu cabin crew British Airways

Informacja Prasowa - 29.08.2019
2

Dyrektorka LOT pozwoliła sobie na bezpardonową krytykę wyglądu cabin crew British Airways

“Niewypastowane buty, dziury w rajstopach, opinający się mundur, podwójny podbródek, psujące się i nierówne zęby, fryzura w nieładzie” – tak Katarzyna Richter, czyli dyrektor operacyjna LOT Cabin Crew, skrytykowała na Facebooku wygląd załóg British Airways. Jej wpis skomentowali przedstawiciele branży lotniczej, a także sam LOT, który stwierdził, że wypowiedź jest sprzeczna ze standardami firmy.

Na wypowiedź dyrektor operacyjnej LOT Cabin Crew uwagę zwrócił znany branżowy serwis A Fly Guy’s Cabin Crew Lounge. W swoim wpisie stwierdził on, że pani Richter bez pozwolenia zrobiła zdjęcia członkom załóg British Airways i pozwoliła sobie na ich bezpardonową krytykę na swoim profilu na Facebooku. Wpisy zostały już usunięte, ale Fly Guy’s je zarchiwizował.

“Dziś moją uwagę przykuła dyscyplina mundurowa i wygląd zewnętrzny członków załogi pokładowej British Airways. Niewypastowane buty, dziury w rajstopach, opinający się mundur, podwójny podbródek, psujące się i nierówne zęby, fryzura w nieładzie. Jeśli o resztę obowiązków dbają jak o swój wygląd to… nie, nie poddam się efektowi aureoli i nie będę wyciągać wniosków dotyczących kompetencji zawodowych na podstawie wyglądu” – czytamy w jej wpisie.

Wpis został bardzo mocno skrytykowany w sieci m.in. przez przedstawicieli załóg pokładowych z innych linii lotniczych. Pytano m.in., czy sama Richter nie miałaby nic przeciwko, gdyby ktoś zamieścił jej zdjęcie w mediach społecznościowych i zaczął oceniać jej wygląd.

Jeszcze bardziej dosadny jest autor wpisu, który apeluje do przewoźnika, by zastanowił się, czy osoba zachowująca się w taki sposób (w oryginalnym wpisie określona jako “bully”) powinna piastować tak eksponowane stanowisko w LOT.

LOT: Komentarz niezgodny z naszymi standardami

Biuro prasowe LOT przesłało portalowi fly4free krótki komunikat w tej sprawie.

“Komentarz zamieszczony na prywatnym profilu na Facebook’u pani Katarzyny Richter jest sprzeczny z obowiązującymi standardami i systemem wartości Polskich Linii Lotniczych LOT. Wyjaśniamy zaistniałą sytuację bezpośrednio z pracownikiem” – głosi komunikat.

Wkrótce po publikacji naszego tekstu dyrektor operacyjna LOT Cabin Crew opublikowała na swoim profilu na Facebooku przeprosiny.

Chciałabym bardzo przeprosić załogę British Airways oraz wszystkich dotkniętych moim nieodpowiednim komentarzem. Żałuje swojego zachowania – nie powinnam oceniać kompetencji i wyglądu pracowników innej linii. Jeszcze raz przepraszam” – pisze Katarzyna Richter.

Chciałabym bardzo przeprosić załogę British Airways oraz wszystkich dotkniętych moim nieodpowiednim komentarzem. Żałuje…

Opublikowany przez Katarzyna Richter Środa, 28 sierpnia 2019

 

źródło: fly4free.pl

 

 

Comments

comments

2
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...