Arena Media w niestandardowej współpracy z marką STR8 i Pezetem

Informacja Prasowa - 14.08.2019
104

Arena Media w niestandardowej współpracy z marką STR8 i Pezetem

Dziś rozpoczęła się nietypowa kampania promocyjna STR8. Pezet, polski artysta i raper, który po 7 latach wraca na scenę muzyczną z nową płytą, nagrał piosenkę we współpracy z marką kosmetyków dla mężczyzn. Za współpracę i koncept kreatywny odpowiada agencja mediowa Arena Media, należąca do Havas Media Group.

We wrześniu ukaże się pierwsza od 7 lat studyjna płyta artysty pt. „Muzyka Nowoczesna”, na której znajdzie się m.in. piosenka wyprodukowana we współpracy z marką STR8. Produkt jest lokowany w otwierającym płytę kawałku zatytułowanym Intro, w którym artysta inspiruje się hasłem marki STR8 „Go for Great”.

Jestem ogromnie dumna z tego projektu, ponieważ wraz z całym zespołem Arena Media pracowaliśmy nad każdym etapem tego procesu, od pierwszych koncepcji aż po finalną egzekucję. Ta współpraca pokazuje, że nie jesteśmy już tylko domem mediowym, który kupuje powierzchnię reklamową dla klientów, a agencją mediową z pełnym zapleczem kreatywnym, strategicznym oraz badaniami. To one stanowią nieodzowny element każdej naszej strategii, a współpraca marki STR8 z Pezetem  to bezpośredni efekt analizy brandu i konsumenta w duchu filozofii Meaningful Brands– komentuje Joanna Bosakirska, Business Unit Managing Partner w Arena Media.

Za koncept kreatywny, całą współpracę między artystą a marką STR8 oraz zakup mediów odpowiada zespół agencji mediowej Arena Media. W ramach kampanii, teledysk będzie promowany w serwisie YouTube oraz w kanałach social media – Facebook oraz Instagram marki oraz Pezeta. Ponadto, w sieci pojawią się krótkie formaty video – bumpery, nawiązujące do teledysku i promujące produkt.

Link do teledysku: https://www.youtube.com/channel/UCR8R946RU17GjX9qHLKaDSw

 

Comments

comments

104
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...