Nowa kampania Kia Niro z udziałem aktora Roberta De Niro

Informacja Prasowa - 13.08.2019
63

Nowa kampania Kia Niro z udziałem aktora Roberta De Niro

W tym tygodniu wystartowała kampania promująca nowy model Kia Niro z udziałem aktora Roberta De Niro. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

Nowa Kia Niro jest dostępna w wersji hybrydowej, hybrydowej plug-in oraz w pełni elektrycznej. Kampania promująca ten model pod hasłem „Nie ma jak Niro…” będzie obejmować emisję spotów w kanałach online wideo: YouTube oraz portale VoD. W ramach zaplanowanych działań wykorzystany będzie również display z użyciem formatów rich media, mobile oraz działania SEM. Kampania potrwa do końca października.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media. Za lokalizację spotu i kreację online odpowiada agencja Interactive Partners.

 

Comments

comments

63
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...