Znani influencerzy wspierają akcję wizerunkową Borjomi

Informacja Prasowa - 31.07.2019
267

Znani influencerzy wspierają akcję wizerunkową Borjomi

Marka Borjomi zaprosiła do współpracy znane z różnych dziedzin osoby, które charakteryzują się wyjątkowymi pasjami i ciekawą osobowością. 

Akcja wizerunkowa “Miasto z charakterem” ruszyła z końcem czerwca i rozpoczęła się ogłoszeniem konkursu. Uczestnik, który nagra najciekawsze video pokazujące miasto z charakterem może wygrać nawet 10 000 złotych. W lipcu na profilach społecznościowych m.in. Sióstr Bukowskich, Macieja je i blogerki podróżniczej Szpilki w plecaku, pojawiły się materiały przedstawiające ich nietuzinkowe zainteresowania i charakterystyczne miejsca, które odwiedzili.

Maciej Blatkiewicz, znany jako Maciej je, wybrał się do Szczecina, gdzie razem z Borjomi testował jedzenie w charakterystycznych knajpach, a Ewa Chojnowska-Lesiak, czyli Szpilki w plecaku, wsiadła na swój motor i ruszyła do Konstancina pod Warszawę. Influencerzy poinformowali również swoich odbiorców o konkursie “Miasto z charakterem”.

To nie koniec współpracy! Działania z influencerami zaplanowane są na cały rok. Za realizację działań w internecie, social media, PR oraz produkcję video i organizację konkursu odpowiedzialna jest agencja Kreatik.

Comments

comments

267
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...