Dwie nowe osoby w client service 180heartbeats + Jung v Matt

Informacja Prasowa - 23.07.2019
36

Dwie nowe osoby w client service 180heartbeats + Jung v Matt

Urszula Łysenko-Tomczuk i Katarzyna Guzik dołączyły do działu obsługi klienta agencji 180heartbeats + Jung v Matt.

Urszula Łysenko-Tomczuk została account managerem. W branży pracuje od siedmiu lat – wcześniej w Saatchi&Saatchi Moskwa, HAVAS Warsaw, McCann World Group. Koordynowała obsługę m.in. Procter & Gamble, Bank Pekao SA, L’Oreal, AVON, Shiseido.

Natomiast Katarzyna Guzik ma trzyletnie doświadczenie pracy w reklamie. W 180 pracuje jako account executive, a przeszła z agencji John Weston Group we Wrocławiu. Klienci dla których pracowała to m.in. Volvo Group Polska, Akson Studio, Pelion, SDI Media Group, Bank Millennium.

Dział obsługi klienta 180 zatrudnia obecnie siedem osób, a kieruje nim Magdalena Kozanowska, dyrektor zarządzająca & partner.

Comments

comments

36
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...