„YouTube za darmo” – kolejna kampania wirtualnego operatora komórkowego Red Bull MOBILE

Informacja Prasowa - 12.07.2019
269

„YouTube za darmo” - kolejna kampania wirtualnego operatora komórkowego Red Bull MOBILE

„YouTube za darmo” to kolejna kampania wirtualnego operatora komórkowego Red Bull MOBILE w ramach platformy komunikacyjnej #TakBardzoMOBAJL. Tym razem marka komunikuje wakacyjną ofertę pre-paid, która wystartowała 5 lipca i potrwa do końca września. Komunikacja oferty jest prowadzona w social mediach od 11 lipca. Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada agencja Plej.

Kampania „YouTube za darmo” to kontynuacja działań realizowanych przez agencję Plej dla marki Red Bull MOBILE w ramach platformy wizerunkowej #takbardzoMOBAJL. Platforma ruszyła w maju, a pierwsza wiosenna kampania prezentowała atrybuty wirtualnego operatora. Obecne działania komunikacyjne mają na celu poinformowanie o wakacyjnej ofercie pre-paid dostępnej od 5 lipca do końca września 2019. Koncept kreatywny kampanii opiera się na zabawie elementami ze świata MOBAJL, które kontekstowo przenikają do rzeczywistości. Kampania prowadzona w social mediach ruszyła 11 lipca i będzie trwać przez całe lato. Plej odpowiada za całą platformę komunikacji, koncept kreatywny kampanii i jego realizację.

Comments

comments

269
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...