„Maestro – wszystko, czego chcesz od burgera, znajdziesz teraz w McDonald’s” – nowa kampania McDonald’s

Informacja Prasowa - 04.07.2019
183

„Maestro – wszystko, czego chcesz od burgera, znajdziesz teraz w McDonald’s” - nowa kampania McDonald’s

Nadchodzący sezon wakacyjny w McDonald’s to nowa meksykańska kompozycja burgera Tasty Guacamole, letnie desery jagodowe oraz sezonowe napoje – m.in. energetyzujące Lemonade Espresso. Wracają także wyjątkowe Burgery Maestro Grilled Cheese i Red Hot Chili.

Od 3 lipca goście restauracji McDonald’s ponownie mogą cieszyć się burgerami Maestro, które zawierają największą porcję wołowiny ze wszystkich produktów dostępnych w menu sieci. W ofercie pojawią się dwa znane już smaki: Maestro Grilled Cheesez grillowanym serem camembert i topionym serem cheddar oraz pikantny MaestroRed Hot Chilipodawany w bułce typu brioche z posypką chili. Miłośnicy burgerów będą mieli okazję spróbować również nowej kompozycji w prawdziwie meksykańskim stylu – Maestro Tasty Guacamole!W bułce typu brioche skrywa się porcja soczystej 100-procentowej wołowiny, świeża sałata lollo bionda, plaster soczystego pomidora i topiony ser ementaler. Smak podkręca aksamitna salsa Guacamole, a wyrazistości dodają krążki czerwonej cebuli i pikantny sos Hot McMax. Idealnym dodatkiem do każdego z trzech burgerów są kartofelki z kremowym sosem śmietanowym.

Tego lata w menu pojawiły się nowe, owocowe desery –  McFlurry Jagodowe, Lodowe Marzenie Jagodowe oraz lody z polewą jagodową. Są one dostępne w dwóch wariantach bazy lodowej – o smaku waniliowym albo czekoladowym. Dodatkowo goście będą mogli spróbować także shake’ów jagodowych oraz ciastka z nadzieniem jogurtowo-jagodowym.

Sezonowe pozycje zagoszczą również w McCafé. Na miłośników kawowych kompozycji czeka Iced Choco & Blueberry Lattez polewą jagodową, czekoladowym akcentem i borówkami. Pojawi się również tarta jagodowana kruchym cieście, wypełniona po brzegi owocami oraz makaroniki o smaku jagodowym. Na upalne dni idealną propozycją będzie Lemonade Espresso.To orzeźwiająca kompozycja lemoniady o smaku cytrynowym z lekką nutą tropikalnej marakui i pobudzającego espresso.

Burgery Maestro będą dostępne w ofercie McDonald’s do 20 sierpnia, letnia oferta deserowa do 10 września, a produkty z sezonowego menu McCafé do 1 października.

Wraz z pojawieniem się nowych burgerów Maestro McDonald’s kontynuuje komunikację pod hasłem „Maestro – wszystko, czego chcesz od burgera, znajdziesz teraz w McDonald’s”. Spot można obejrzeć w materiale wideo dostępnym tutaj. Projekt kampanii przygotowała dla McDonald’s agencja DDB. Za planowanie kampanii i zakup mediów odpowiada agencja OMD. Za działania PR agencja 24/7Communication.

Comments

comments

183
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...