Hashares – nowa platforma influencer marketingu

Informacja Prasowa - 11.06.2019
19

Hashares – nowa platforma influencer marketingu

„Influencer marketing prościej” – takie hasło przyświeca nowo powstałej platformie, łączącej marki ze zweryfikowanymi oraz zasięgowymi twórcami obecnymi w szeroko pojętych mediach społecznościowych. Hashares wspiera Klientów w zakresie realizacji kampanii marketingowych z udziałem influencerów.

Model działania opiera się na łączeniu produktów dostępnych na platformie
z twórcami, zainteresowanymi ich ekspozycją na własnych kanałach społecznościowych. Rolą Hashares jest między innymi kompleksowa weryfikacja wiarygodności i atrakcyjności wizerunkowej influencerów w obszarze jakości followersów, contentu czy engagement rate.

-Stawiamy przede wszystkim na jakość, dopasowanie oraz przejrzyste zasady współpracy. Twórcy zgłaszają się wyłącznie po te produkty, które z ich perspektywy są atrakcyjne. Nieustannie motywujemy ich poprzez punkty i nagrody za zrealizowane akcje. Marki natomiast, dzięki intuicyjnej platformie, mogą być na bieżąco ze statystykami poszczególnych kampanii. Ponadto, Klienci mają prawa do contentu, który powstał w ramach przeprowadzonych akcji, a także samodzielnie decydują o wysokości przyznanego rabatu w oparciu o dedykowany system – mówi Zosia Cichoń, Managing Director w Hashares.

Hashares daje gwarancję zasięgu kampanii, ekspozycji produktów u zweryfikowanych influencerów oraz jasnych i przejrzystych warunków współpracy. Klient, po każdej zrealizowanej akcji, otrzymuje szczegółowy raport, a także prawa do wykorzystania poszczególnych publikacji.

 

Więcej informacji znajduje się na www.hashares.com

 

Comments

comments

19
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...