Gazeta.pl zaprasza na EFFECT LAB

Informacja Prasowa - 27.05.2019
58

Gazeta.pl zaprasza na EFFECT LAB

W środę, 29 maja br. w siedzibie Agory w Warszawie odbędzie się konferencja EFFECT LAB. Eksperci Gazeta.pl i zaproszeni goście opowiedzą o efektywnej komunikacji w świecie multimedialnego biznesu. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Julia Izmałkowa z agencji badawczej IZMAŁKOWA, a patronem honorowym konferencji zostało IAB Polska.
Czym jest efektywność w digitalu i jak ją mierzyć? Efektywność treści, komunikacji, dotarcia – jak do tego podejść, jak o tym myśleć, jak oceniać? Podczas konferencji EFFECT LAB eksperci poruszą temat efektywności w kontekście m.in. content marketingu i reklamy programatycznej czy planowania mediów.
Podczas EFFECT LAB wystąpią eksperci branżowi zaproszeni przez Gazeta.pl. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Julia Izmałkowa, założycielka jedynej agencji badawczej w Europie specjalizującej się w psychologii kłamstwa dla biznesu i marketingu, która wyjaśni, dlaczego prawie robi w biznesie dużą różnicę. Jak dobrać odpowiednie wskaźniki efektywności do kampanii digital, wyjaśni Radosław Małyskaze Spark Foundry, a Paweł Ciacek i Kamil Michalski z Kantar Insights zdradzą tajniki efektywnej komunikacji online. Uczestnicy konferencji będą mogli również wziąć udział w wyjątkowej rozmowie Grzegorza Sroczyńskiego, dziennikarza i publicysty Gazeta.pl z Patrycją Krzymińską, która spontanicznie zorganizowała największą internetową zbiórkę w historii finałów Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Wśród prelegentów EFFECT LAB znajdą się również eksperci z Gazeta.pl oraz spółek internetowych z Grupy Agora. Marzena Szkolak i Michał Rutkowski opowiedzą, jak efektywnie wykorzystywać agile marketing na przykładzie akcji Gazeta.pl związanej z wydaniem ostatniego numeru pisma „Twój Weekend”. Jak osiągać najlepsze efekty z reklamy programatycznej, wyjaśnią Krzysztof Lis i Justyna Niedziałek ze spółki Yieldbird, o e-commerce we współpracy z wydawcą opowie Piotr Rytel, a Przemysław Matyjaszczyk ze Sport.pl podpowie, jak efektywnie wykorzystywać sport w komunikacji marek. Elżbieta Krajewska i Aneta Gajda zdradzą tajniki efektywności w content marketingu, a Krzysztof Budzyński z Hash.fm wyjaśni, na czym polega siła mikroinfluencerów.
Spotkanie poprowadzi Tomasz Korniejew, redaktor naczelny serwisu Moto.pl. W programie konferencji po części oficjalnej przewidziano czas na networking.
Patronem honorowym wydarzenia jest IAB Polska.
Wstęp na konferencję odbywa się na podstawie zaproszeń – w razie pytań prosimy o kontakt z Agatą Wierzbicką (agata.wierzbicka@agora.pl).
Konferencja EFFECT LAB to druga konferencja w ramach Gazeta.pl LAB – skierowanego do branży reklamowej projektu edukacyjnego portalu Gazeta.pl, który ma na celu przybliżenie klientom reklamowym portalu najnowszych trendów dotyczących treści i reklamy w internecie oraz projektów realizowanych przez zespół Gazeta.pl. Gazeta.pl LAB to zarówno większe konferencje merytoryczne, jak i kameralne warsztaty, szkolenia, śniadania edukacyjne czy webinary.
Więcej informacji o konferencji EFFECT LAB oraz o projekcie Gazeta.pl LAB można znaleźć na stronieLab.Gazeta.pl oraz na Facebooku Biura reklamy Gazeta.pl: Facebook.com/biuroreklamy.gazetapl

Comments

comments

58
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...