Kinga Okólska na pokładzie Spicy Mobile

Informacja Prasowa - 14.05.2019
248

Kinga Okólska na pokładzie Spicy Mobile

Kinga Okólska, dotychczas związana z MediaCom, dołączyła jako new business manager do zespołu agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile.

Kinga posiada wieloletnie doświadczenie w branży digital. Pierwsze kroki stawiała w istniejącym wówczas na rynku MEC Interaction, gdzie specjalizowała się w mobile’u oraz niestandardowych rozwiązaniach wykorzystujących nowe technologie. To tam po raz pierwszy miała przyjemność prowadzić duże projekty digitalowe, w tym m.in. nagrodzoną brązową statuetką MIXX Awards kampanię Leroy Merlin Dwa Światy. W kwietniu 2017 r. Okólska dołączyła do Zenith Media (senior interactive media planner), a następnie do MediaCom Warszawa, gdzie od stycznia 2018 r. pracowała na stanowisku digital manager. W trakcie dotychczasowej kariery zawodowej Kinga współpracowała przy kampaniach dla takich marek, jak Nestle, Coty, Kompania Piwowarska, Leroy Merlin, H&M, HBO Polska, AKZO Nobel czy Kilargo. Jest jednym z nielicznych marketerów w Polsce uhonorowanym certyfikatem Mobile Marketing Association, w 2015 r. zdała egzamin DIMAQ.

Jako new business manager w Spicy Mobile będzie odpowiedzialna za aktywne pozyskiwanie budżetów reklamowych, przygotowywanie strategii dla klientów agencji, nawiązywanie relacji z domami mediowymi oraz opracowywanie działań niestandardowych wykorzystujących mobile i big data.

Comments

comments

248
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...