Maciej Orłoś wkracza w świat reklamy

Jerzy Ciszewski - 08.01.2019
257

Maciej Orłoś wkracza w świat reklamy

Maciej Orłoś wkracza w świat reklamy

 Studio Dźwiękowe Soundmedia pozyskało nowego lektora.

Wrocławskie studio dźwiękowe Soundmedia.pl zajmujące się między innymi produkcją reklam radiowych i wideo będzie dysponowało głosem znanego dziennikarza na wyłączność. Wieloletni prezenter Telewizji Polskiej debiutuje w tej branży.

– W każdej współpracy ważne są zaufanie i wysoka jakość usług. Niezmiernie miło poinformować mi, że rozpocząłem właśnie współprace ze Studiem SoundMedia.pl – mówi Maciej Orłoś, który przez 25 lat był twarzą i głosem telewizyjnego Teleexpressu.  I zapewnia: od dziś każdy może wyprodukować spot reklamowy z moim głosowym udziałem.

Zawód: dziennikarz

Twarz i głos Macieja Orłosia znają niemal wszyscy w Polsce. Dziennikarz pracował w Telewizji Polskiej od czerwca 1991 do sierpnia 2016 roku. Był jednym z gospodarzy Teleexpressu w TVP 1 i Teleexpressu Extra w TVP Info – programu, który zrewolucjonizował sposób pokazywania wiadomości w polskiej telewizji. Prowadził także programy: „Oko w oko”, „A to Polska właśnie!”, „Nie ma jak Polska”, magazyny kulturalne „Pociąg do kultury” i „Trochę kultury”, teleturniej „300 procent normy” oraz przeznaczonych dla niepełnosprawnych „Przyjaciół”.  Prowadził też najpopularniejsze festiwale piosenki w Opolu i Sopocie, gale nagrody Wiktor oraz relacjonował dla Teleexpressu Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. Wielu fanów muzyki zapamiętało Macieja Orłosia także z finałów konkursu Eurowizji, podczas którego podawał wyniki polskiego głosowania.

Po odejściu z Telewizji Polskiej związał się Telewizją WP gdzie do marca 2018 prowadził między innymi programy: „Dzień Dobry WP”, „Infoteka” i program informacyjny „Dzieje się 16:50”.

Nie można też zapominać o pracy aktorskiej Macieja Orłosia w teatrze i filmie. Zagrał w kilkudziesięciu spektaklach, filmach i serialach, między innymi w „Słabej wierze” Krzysztofa Zanussiego, „Wieczerniku” Andrzeja Wajdy i telewizyjnym „Klanie”, „Złotopolskich” i „Pograniczu w ogniu”

Obecnie dziennikarz prowadzi swój własny kanał na YouTube. Jest laureatem trzech Wiktorów i Super Wiktora oraz dwóch Telekamer.

Wielki krok w świat reklamy

W styczniu 2019 roku Maciej Orłoś zdecydował się zadebiutować w nowej branży. Umowę na wyłączność zawarł z wrocławskim Studiem Dźwiękowym Soundmedia. Studio zajmuje się produkcją spotów radiowych, udźwiękowieniem oraz produkcją  wideo, oferuje też muzyki do reklam. Posiada również własny bank głosów. – Nasze studio Soundmedia to doświadczeni specjaliści. Realizacja dźwięku to nie tylko nasza praca, ale przede wszystkim  pasja. Od lat dzielimy się nią z Klientami realizując profesjonalne spoty reklamowe. Bardzo nas cieszy, że zaszczycił nas współpracą właśnie Maciej Orłoś – mówi przedstawiciel firmy. I zaznacza, że głos Macieja Orłosia na wyłączność będzie tym, co będzie jeszcze bardziej wyróżniać studio wśród innych producentów reklam w Polsce. – To głos i który znają niemal wszyscy – dodaje z dumą przedstawiciel firmy.  Zaznacza jednocześnie, że jego studio przez lata budowało własny, profesjonalny bank męskich i żeńskich głosów z kraju i zagranicy. Teraz do banku głosów dołącza Maciej Orłoś, który zachęca: polecam się głosowo!

Studio zajmuje się także copywritingiem, produkcją jingli radiowych i audio przewodników oraz udźwiękawianiem filmów, gier i prezentacji multimedialnych.

Comments

comments

257
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...