Szkoła Główna Handlowa zmieniła swoje logo

Jerzy Ciszewski - 04.01.2019
253

Szkoła Główna Handlowa zmieniła swoje logo

Szkoła Główna Handlowa zmieniła swoje logo
Nową księgę znaku SGH, którą wdrażamy od początku 2019 roku, zaprojektowało studio KOTBURY kierowane przez Andrzeja Budka i Jacka Eberta. Autorzy pracy oparli się na fundamencie tradycji, ale z uwzględnieniem współczesnych trendów w projektowaniu graficznym i wymagań różnorodnych analogowych i cyfrowych nośników, na których znaki SGHbędą stosowane. Największą nowością w księdze jest wprowadzenie rozróżnienia – wzorem wielu uczelni zagranicznych – na tradycyjny herb (ze statkiem handlowym zamkniętym w okręgu) oraz używane w codziennej komunikacji logo oparte na skrócie „SGH” wraz z wariantami, m.in. z pełną nazwą uczelni, również w języku angielskim.
pieczec_herb.jpg
Projektanci, przygotowując się do nowego opracowania znaków SGH, poszukiwali rdzenia tożsamości wizualnej i komunikacyjnej uczelni. Uniwersalny okazał się skrót nazwy uczelni – jej najbardziej rozpoznawalny znak. Herb SGH (ze statkiem handlowym) będzie używany w wyjątkowych, prestiżowych sytuacjach, natomiast uproszczone nowoczesne logo oparte na skrócie nazwy stanie się podstawą codziennej komunikacji.
Wymiana wizytówek, papierów firmowych i pozostałych druków będzie odbywała się sukcesywnie, wraz z wyczerpywaniem dotychczasowych nakładów. Wdrożenie nowej identyfikacji potrwa kilka miesięcy, podczas których będą przekazywane do stosowania kolejne elementy tożsamości wizualnej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

 

 

Comments

comments

253
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...