Zenith wygrywa przetarg LOTTE Wedel

Jerzy Ciszewski - 18.12.2018
125

Zenith wygrywa przetarg LOTTE Wedel

Zenith wygrywa przetarg LOTTE Wedel

Firma LOTTE Wedel rozstrzygnęła trwający od końca lipca przetarg na obsługę mediową, wybierając jako zwycięzcę agencję mediową Zenith.

Współpraca z nową agencją rozpocznie się od stycznia 2019 roku. Zenith będzie odpowiadał za wsparcie strategiczne, projektowanie i zapewnienie lepszych doświadczeń z marką E. Wedel na całej ścieżce konsumenta, wdrożenie i kompleksową realizację zaproponowanej strategii oraz dobór i wykorzystanie narzędzi i technologii w sposób, który zapewni realny wpływ na wzrost wartości marki i biznesu Klienta.

O wyborze oferty Zenith zdecydowały przede wszystkim zrozumienie biznesu LOTTE Wedel i wyzwań jakie przed nami stoją w krótko- i długookresowej perspektywie, jakość rekomendacji strategicznej wraz z zaproponowanymi rozwiązaniami w odniesieniu do specyfiki rynku, naszych konsumentów i marek oraz powiązanie proponowanych rozwiązań z efektywnością sprzedaży – powiedziała Elżbieta Kulawik, Media & Marketing Services Lead w LOTTE Wedel.

Do udziału w przetargu zaproszono łącznie cztery agencje, obok Zenith były to: OMD, The & Partnership i Value Media. Proces przetargowy był audytowany przez Media Strategy.

Comments

comments

125
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...