TVP podnosi ceny reklam

Redakcja PR - 21.11.2018
46

Negocjacje dla marketerów z budżetami od 21 mln zł

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej ogłosiło zasady sprzedaży reklam na 2019 rok. Próg wydatków rocznych uprawniających do indywidualnych rabatów podniesiono z 15 do 21 mln zł. Jedną z kluczowych zmian wobec zasad obowiązujących w tym roku jest modyfikacja progów budżetowych. Dotychczas w przedziale wydatków między 4 a 8 mln zł były trzy progi: 4-4,99 mln zł, 5-6,49 mln zł i 6,5-7,99 mln zł. W 2019 roku będą już tylko dwa: 4-5,99 mln zł i 6-7,99 mln zł.

Więcej na portalu Wirtualnemedia.pl: TVP podnosi ceny reklam na 2019 rok. Negocjacje dla marketerów z budżetami od 21 mln zł

Comments

comments

46
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...