Publicis Consultants dołącza do ZFPR

Redakcja PR - 19.11.2018
276

Agencja Grupy Publicis dołącza do Związku Firm Public Relations

Do Związku Firm Public Relations dołączyła kolejna agencja – Publicis Consultants. Obecnie ZFPR zrzesza 39 firm – głównie z województwa mazowieckiego, ale także małopolskiego, dolnośląskiego, łódzkiego oraz pomorskiego.

Publicis Consultants łączy kompetencje komunikacji korporacyjnej i produktowej. Specjalizuje się w tworzeniu i rozpowszechnianiu informacji w tradycyjnych i niestandardowych punktach styku. Doradza klientom jak prowadzić działalność biznesową z dbałością o reputację w oparciu o usługi takie jak: komunikacyjne due diligence, prowadzenie relacji z interesariuszami i doradztwo kryzysowe. Agencja rekomenduje narzędzia, które maksymalizują zaangażowanie konsumentów, towarzysząc markom i organizacjom na każdym etapie ich rozwoju.

„Cieszymy się bardzo z dołączenia do ZFPR i z możliwości kształtowania rynku profesjonalnych usług doradztwa komunikacyjnego w Polsce. To był naturalny krok w rozwoju naszej agencji, która od 2 lat plasuje się w drugiej dziesiątce rankingu ZFPR” – mówi Krzysztof Litwinek, dyrektor zarządzający Publicis Consultants. – „Wnosimy do ZFPR liczne doświadczenia w realizacji zintegrowanych kampanii zarówno dla sektora publicznego, jak i prywatnego oraz kolejny głos w dyskusji na temat rozwoju naszej branży” – dodaje.

Publicis Consultants jest częścią Publicis Worldwide i międzynarodowej Grupy Publicis, zatrudniającej ekspertów z wiedzą i doświadczeniem we wszystkich obszarach komunikacji, w tym m.in. kreacji, działaniach reklamowych, zakupie mediów, działań w obszarze digital. Dzięki temu firma jest w stanie zapewnić pełen zakres narzędzi niezbędnych do kompleksowej komunikacji firm z otoczeniem, zarówno na lokalnym gruncie, jak i w innych krajach. Agencja Publicis Consultants jest kontynuatorką działalności agencji MSL Warsaw, a rebranding firmy nastąpił w 2015 roku.

Comments

comments

276
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...