Agencja mediowa Starcom rozpoczyna współpracę z Ceneo.pl – jednym z największych serwisów e-commerce w Polsce
Agencja w ramach podpisanej umowy zrealizuje dla Ceneo.pl zadania w zakresie strategii oraz planowania i zakupu mediów.
Starcom po wygranym przetargu zajmie się planowaniem i zakupem kampanii multiscreen (telewizja i online) na potrzeby działań reklamowych serwisu Ceneo.pl. Do zamkniętego przetargu organizowanego przez serwis, oprócz zwycięskiej agencji zaproszone zostały jeszcze dwa domy mediowe: Havas Media i Wavemaker. Ten ostatni zajmował się ubiegłoroczną obsługą mediową serwisu Ceneo.pl.
Wartość oraz czas obowiązywania kontraktu nie zostały ujawnione. Pierwsze kampanie we współpracy ze Starcomem rozpoczną się już jesienią. Ceneo.pl, to drugi co do wielkości w Polsce serwis z branży e-commerce i jednocześnie najpopularniejsza porównywarka internetowa. Serwis dostarcza swoim użytkownikom narzędzia, które umożliwiają łatwe i szybkie wyszukiwanie produktów oraz korzystnych ofert – zarówno pod względem ceny, szybkości dostawy, kosztów przesyłki oraz bezpieczeństwa transakcji.