Katarzyna Fabjaniak Dyrektor Zarządzającą w w Hill+Knowlton Strategies

Redakcja PR - 25.09.2018
94

Katarzyna Fabjaniak awansowała na stanowisko Managing Director w agencji Hill+Knowlton Strategies w Polsce

Wraz z objęciem nowej funkcji, Katarzyna Fabjaniak przejmie kompleksowy nadzór nad wybranymi działaniami operacyjnymi polskiego oddziału, w szczególności będzie odpowiadać za client service w agencji.

Moją ambicją jest, aby każdy zarówno obecny, jak i potencjalny klient agencji, mógł poczuć czym naprawdę jest doświadczenie pracy z H+K Strategies. Wierzę, że kluczem do udanej współpracy jest umiejętne wsłuchiwanie się w potrzeby oraz inicjatywa w stronę klienta. Dzięki temu możemy pełnić na co dzień rolę zaufanego doradcy, a nie tylko dostawcy usług.” – opowiada o swoich celach Katarzyna Fabjaniak. Obok client service, Dyrektor Zarządzająca będzie także odpowiadać za rozbudowę zespołu komunikacji digitalowej.

Z H+K Strategies, Katarzyna Fabjaniak związana jest od lutego 2016 r. Wówczas dołączyła jako Group Account Director i objęła nadzór nad kluczowymi klientami agencji z obszaru komunikacji marketingowej oraz korporacyjnej. W międzyczasie przejęła opiekę także nad zespołem Healthcare oraz wspierała rozwój struktur departamentu digital & influencer marketing. W tym czasie pracowała m.in. dla takich klientów jak: Huawei, Shell, Wienerberger, GTC, Netto, Coca Cola, MAX Premium Burgers, Black Red White, 3M, Medicover, Janssen-Cilag. W H+K specjalizuje się koordynacji projektów o charakterze regionalnym oraz ich lokalnej implementacji, obecnie m.in. zarządza zespołem Huawei HUB odpowiedzialnym za budowanie i wdrażanie strategii komunikacji na 22 rynkach CEE, Nordics & Turkey. W H+K Strategies pełni także rolę trenerki, która prowadzi regionalne szkolenia z zakresu client service i strategii komunikacji dla konsultantów agencji z regionu EMEA. Jest jurorką konkursu Cannes Lions Dubai Lynx Festival oraz laureatką konkursu Cannes Lions Young Creatives na najbardziej kreatywny młody zespół PR w Polsce.

Comments

comments

94
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...