IKEA wybrała agencję PR do komunikacji korporacyjnej

Informacja Prasowa - 08.08.2018
265

IKEA wybrała agencję PR do komunikacji korporacyjnej

IKEA zakończyła przetarg na kompleksową obsługę komunikacji korporacyjnej, obejmującą wewnętrzne i zewnętrzne działania oraz Public Affairs. Zwyciężyła agencja 2B UP Consulting, będąca częścią Garden of Words Group. Współpracę w nowym obszarze firmy rozpoczną we wrześniu 2018 roku.

Zamknięte postępowanie przetargowe uruchomione zostało w połowie maja 2018 roku. Do jego udziału IKEA zaprosiła swojego dotychczasowego partnera, Havas PR Warsaw oraz agencje 24/7Communication, Garden of Words Group, Grayling oraz MSLGROUP. Agencje otrzymały określone zadania do wykonania, które przedstawiły pod koniec czerwca na spotkaniach przetargowych z działem Komunikacji korporacyjnej IKEA.

Do ostatniego etapu przeszły dwie agencje: Havas PR Warsaw i 2B UP Consulting, które wykazały się najlepszym zrozumieniem marki. W jego trakcie omówione zostały szczegółowe kwestie związane z potencjalną przyszłą współpracą i na tej podstawie została podjęta decyzja.

Pozostałe cztery agencje otrzymają gratyfikację finansową w podziękowaniu za poświęcony czas i pracę przy wykonywaniu zadań przetargowych.

Obsługę w zakresie komunikacji produktowej dla IKEA nadal prowadzić będzie agencja Garden of Words, również wchodząca w skład Garden of Words Group.

Comments

comments

265
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...