MSL kontynuuje współpracę z festiwalem Golden Drum jako wyłączny partner komunikacyjny

Informacja Prasowa - 24.07.2018
272

MSL kontynuuje współpracę z festiwalem Golden Drum jako wyłączny partner komunikacyjny

Organizatorzy 25 edycji Golden Drum, jednego z najwyżej ocenianych konkursów kreatywnych na świecie, po raz trzeci zaprosili MSL do współpracy.

Sieć agencji MSL będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania komunikacyjne na 17. rynkach Europy – w Austrii, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Finlandii, Grecji, Hiszpanii, Portugalii, Rosji, Rumunii, Serbii, Turcji, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii, na Węgrzech i we Włoszech. MSL współpracuje przy tym projekcie z agencjami partnerskimi oraz lokalnymi biurami Publicis Groupe. Doświadczenie zdobyte przy poprzednich edycjach pozwala na realizację efektywnych działań promujących jubileuszową edycję festiwalu.

Jak podkreśla Mojca Briščik, Dyrektor Generalna Festiwalu Golden Drum i Dyrektor Zarządzająca Słoweńskiej Izby Reklamowej: Byliśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy z MSL przy poprzednich edycjach naszego festiwalu, dlatego zdecydowaliśmy się na jej kontynuację. Mamy gwarancję strategicznego doradztwa komunikacyjnego i pełnego spektrum możliwości, jakie oferuje agencja sieciowa o globalnym zasięgu.

Ostatnie tygodnie przed festiwalem to kluczowy okres dla jego promocji. Efekt działań będzie można śledzić na bieżąco w mediach, a jego punkt kulminacyjny nastąpi w dniu otwarcia festiwalu. Wśród szerokich działań, które realizujemy dla Golden Drum wyróżnić można media relations i komunikację w social mediach. Wykorzystując doświadczenie zespołu w obsłudze poprzednich edycji festiwalu odpowiadamy za kompleksowe działania medialne i dbamy o budowanie marki – mówi Zofia Bugajna-Kasdepke, Dyrektorka ds. Rozwoju Biznesu, MSL w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i jurorka Golden Drum.

Golden Drum inspiruje najlepszych twórców świata i pozwala uczestnikom spojrzeć na świat oczami artystów. Daje im okazję do wysłuchania inspirujących wystąpień wybitnych prelegentów – nie tylko z branży kreatywnej i komunikacji marketingowej, ale także z innych dziedzin życia – uznanych na świecie artystów, muzyków i naukowców, którzy dzielą się swoją wiedzą i kreatywnością. Festiwal zgromadził ponad 42 000 profesjonalistów z ponad 40 krajów na całym świecie, a co roku łączy ponad 900 ekspertów z różnych branży.

Dwudziesty piąty Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Golden Drum organizowany przez Słoweńską Izbę Reklamową odbędzie się w dniach 17-19 października w Portorož, w Słowenii.

Comments

comments

272
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...