string(118) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/06/Zrzut-ekranu-2018-06-19-o-08.53.30.png');"
string(92) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/06/Zrzut-ekranu-2018-06-19-o-08.53.30.png"
LoveBrands Relations z nowym projektem w obszarze neurologii
W czerwcu 2018 roku LoveBrands Relations rozpoczęła współpracę z firmą Roche. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii komunikacji PR dla projektu edukacyjnego z obszaru neurologii. Umowę podpisano w wyniku wygranego przetargu.
Do zadań LB Relations należy m.in. PR ekspercki, działania z zakresu media-relations oraz social-media.
Za obsługę projektu odpowiada dział komunikacji zdrowotnej.
Roche to największa na świecie firma biotechnologiczna, działająca w obszarze ochrony zdrowia. Celem firmy jest tworzenie innowacyjnych leków i metod diagnostycznych w obszarze niezaspokojonych dotąd potrzeb medycznych. Roche aktywnie wspiera i inicjuje projekty edukacyjne, a także podejmuje działania służące poprawie dostępu polskich pacjentów do opieki zdrowotnej.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...