Polscy kibice na zakupach przed Mistrzostwami Świata

Informacja Prasowa - 06.06.2018
58

Polscy kibice na zakupach przed Mistrzostwami Świata

Koszulka, szalik reprezentacji Polski i oczywiście biało-czerwona flaga – to ulubione gadżety polskich kibiców wynika z najnowszych badań Ceneo.pl. Serwis przed mundialem zapytał też swoich użytkowników m.in. o to, z kim będą oglądać mecze ekipy trenera Nawałki i jakie są ich plany zakupowe. Okazuje się bowiem, że co drugi kibic przed mistrzostwami planuje wybrać się na porządne zakupy.

 

Z badań wynika, że nastroje wśród polskich kibiców przed mundialem są bardzo dobre. Co 3 z nich ocenia, że reprezentacja Polski zakończy udział w tych rozgrywkach, awansując do ćwierćfinału. Większość fanów (97%), która wzięła udział w badaniu Ceneo.pl planuje obejrzeć przynajmniej jeden mecz rozgrywany na boiskach w Rosji. Największą grupę (76%) ankietowanych stanowili mężczyźni, głównie mieszkańcy średnich i dużych miast. Przed mundialem obowiązkowe zakupy.

Co drugi kibic, który wziął udział w badaniu, deklaruje, że w związku z Mistrzostwami Świata w Rosji planuje zakupy. Listę życzeń kibiców otwierają akcesoria przydatne przy kibicowaniu, które wskazał co 4 badany. Dużą popularnością cieszą się również koszulki reprezentacji. Te w trakcie turnieju chce mieć 18% kibiców. Kolejną pozycją jest piłka do gry w piłkę nożną – 11%. Sklepy internetowe z okazji mundialu przygotowały bogaty wybór produktów dla kibiców. Znajdziemy m.in.: wielkie pufy w kształcie piłki, w których można wygodnie obejrzeć mecz, urządzenia do produkcji hot-dogów czy popcornu, kufle, grille i oczywiście telewizory.– wyjaśnia Katarzyna Stehlik dyrektor Departamentu Sprzedaży w Ceneo.pl

Z kim będziemy oglądać mecze?

Serwis Ceneo.pl zapytał też kibiców, gdzie planują obejrzeć mecze Mistrzostw Świata. Większość fanów piłki nożnej (85%) zamierza śledzić zmagania swoich ulubionych reprezentacji w domu. Część kibiców chętnie obejrzy mecz u znajomych (26%), w lokalu gastronomicznym (12%) albo strefie kibica (11%). Z badań wynika, że polscy kibice nie zamierzają oglądać ich w samotności. Co drugi ankietowany będzie dopingował piłkarzy z rodziną lub znajomymi. Oczywiście w czasie mundialu najważniejszym urządzeniem w domu będzie telewizor, za pomocą którego większość ankietowanych będzie śledzić zmagania piłkarzy na boiskach. Przy zakupie nowego telewizora warto zwrócić uwagę, czy pozwala on oglądać mecze w najwyższej jakości czyli technologii 4K, która po raz pierwszy będzie dostępna dla kibiców właśnie podczas mundialu w Rosji – przypomina Tomasz Jankowski rzecznik prasowy Ceneo.pl.

Badanie serwisu Ceneo.pl zostało przeprowadzone na przełomie maja i czerwca 2018 roku. Wzięło w nim udział blisko 350 internautów.

Comments

comments

58
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...