„Jutronauci” z wyróżnieniem w konkursie WAN-IFRA European Digital Media Awards
Informacja Prasowa - 11.04.2018
string(99) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/04/Jutronauci_logo.jpg');"
string(73) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/04/Jutronauci_logo.jpg"
„Jutronauci” z wyróżnieniem w konkursie WAN-IFRA European Digital Media Awards
„Jutronauci” – nowatorski projekt „Gazety Wyborczej” jako jedyny z Polski znalazł się w gronie laureatów WAN-IFRA European Digital Media Awards. Wyniki tego prestiżowego, międzynarodowego konkursu zostały ogłoszone wczoraj – we wtorek, 10 kwietnia br. w Kopenhadze podczas pierwszego dnia konferencji WAN-IFRA poświęconej mediom cyfrowym.
Projekt „Jutronauci”, przygotowany przez zespół „Gazety Wyborczej”, otrzymał wyróżnienie w kategorii Best Branded Content Project. Jego celem była promocja innowacyjności i ludzi nastawionych na zmienianie świata. W artykułach, materiałach multimedialnych oraz w ramach otwartych wydarzeń prezentowane były sylwetki otwartych i nowoczesnych jutronautów – m.in. naukowców, projektantów, specjalistów od nowych technologii, ale też artystów. Każda z 26 osób zaproszonych do udziału w projekcie opowiadała o sobie, dzieliła się swoimi historiami sukcesów i porażek, aby inspirować i zachęcać innych do działania. Projekt trwał 4 miesiące – w tym czasie m.in. w 5 spotkaniach wzięło udział tysiąc chętnych, a relacje dotarły do 486 tys. internautów. Częścią działań było przyznanie stypendium „Bilet za horyzont”, do którego zgłoszono 207 projektów. Jury i mentorzy wybrali 7 stypendystów, którzy mogli skorzystać z wiedzy i doświadczenia oraz czasu mentorów.
Projekt „Jutronauci” został zrealizowany w partnerstwie z Kulczyk Investments.
Nagrody i wyróżnienia w konkursie WAN-IFRA European Digital Media Awards przyznawane są innowacyjnym projektom medialnym z obszaru publikacji cyfrowych z całego świata. Jak podaje organizator konkursu, czyli the World Association of Newspapers and News Publishers – Światowe Stowarzyszenie Prasy i Wydawców Wiadomości, zwycięzcy tegorocznej, 11. już edycji konkursu udowodnili, że w tworzeniu treści, które mają znaczący wpływ, równie istotne jest budowanie silnego zaangażowania odbiorców jak samo przedstawienie historii.
W Kopenhadze trwa właśnie konferencja Digital Media Europe, która zgromadziła ponad 200 uczestników z około 30 krajów.
Więcej informacji na stronie http://www.wan-ifra.org/
Projekt „Jutronauci” znalazł się także w finale konkursu INMA Global Media Awards 2018. O prestiżowe wyróżnienia w 20 kategoriach rywalizuje łącznie 195 projektów z całego świata. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 4 czerwca br. w Waszyngtonie podczas 88. Annual INMA World Congress.
„Gazeta Wyborcza” już wcześniej była nagradzana w konkursie WAN-IFRA European Digital Media Awards – ostatnio w 2014 r. wyróżnienie w kategorii Best Digital Advertising Campaign uzyskał projekt pt. „Trasy magiczne”.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Pierwszy numer „Gazety Wyborczej” otwierały słowa Lecha Wałęsy „Nie ma wolności, bez »Solidarności«”
249
Sonda
Loading ...