Carrefour wprowadza produkty lepszej jakości i nowe technologie

Redakcja PR - 29.03.2018
87

Carrefour wprowadza produkty lepszej jakości i nowe technologie

Francuska sieć sklepów coraz bardziej zwraca uwagę na poprawę jakości produktów i wprowadzanie nowych technologii. Nowe sklepy pojawiają się nawet w mniejszym formacie. 

Branża spożywcza jest specyficzna i nie jest łatwo wdrożyć jakiekolwiek zmiany odnośnie do sposobów sprzedaży produktów. Firma Carrefour zdecydowała się na zmiany i wdrażanie nowej strategii, którą charakteryzują takie hasła jak: „transformacja żywieniowa” i „omnikanałowość”.

Obecnie francuska marka skupia w Polsce ponad 900 sklepów. Największą część placówek stanowią małe sklepy franczyzowe, natomiast dużych hipermarketów istnieje zaledwie 90.  W ubiegłym roku znana sieć osiągnęła znaczny wynik 9,7 mld zł przychodów, jak się okazuje o 5,5 proc. niż w roku poprzednim. Wzrost przychodów jest ściśle związany z utworzeniem nowych placówek. W ubiegłym roku Carrefour utworzył w Polsce trzy hipermarkety, osiem supermarketów i aż 100 sklepów osiedlowych, które funkcjonują jako sklepy franczyzowe z szyldem Carrefour Express.

Warto  wspomnieć o sklepie, który został otwarty w warszawskiej galerii Promenada, jako eksperymentalna placówka, posługująca się metodami zwykłego handlu i nowoczesnymi technologiami. Klient ma tam szansę zamawiania produktów, których nie ma w sprzedaży za pomocą ekranów interaktywnych i odebrania ich w sklepie lub w domu. Placówka zyskała przydomek sklepu „phygitalowego”. Francuska sieć planuje w tym roku otwierać głównie najmniejsze sklepy.

Na podstawie: https://www.pb.pl/carrefour-bedzie-zdrowy-i-cyfrowy-909077

Comments

comments

87
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...