Kulturalny PR – jak promują się miasta?

Informacja Prasowa - 07.03.2018
123

Kulturalny PR - jak promują się miasta?

Już po raz trzeci samorządowcy z całego kraju spotkają się, by wziąć udział w Warsztatach PR w Samorządzie i Administracji Państwowej, organizowanych od 4 do 6 kwietnia w Wodzisławiu Śląskim. Wydarzenie ukierunkowane jest na promocję wydarzeń kulturalnych w miastach i jednocześnie na promocję miast poprzez te wydarzenia. Wśród ekspertów będą m.in. Kamil Bolek, dyrektor LifeTube – agencji influencer marketingu zrzeszającej ponad 420 kanałów YouTube, Igor Fleiszer, organizator Snowfestu, największego festiwalu zimowego w Polsce oraz Jarosław Bieniecki, twórca polskiego Runmageddonu – ekstremalnego biegu, w którym biorą udział tysiące zawodników, a jego marka rozpoznawalna jest na całym świecie.

Warsztaty PR w Samorządzie i Administracji Państwowej co roku gromadzą urzędników i pracowników samorządowych oraz instytucji i spółek samorządowych z całej Polski. Po raz kolejny, przez trzy dni Wodzisław Śląski będzie miejscem spotkań z kilkunastoma najlepszymi ekspertami z branży PR. Dwie poprzednie edycje wydarzenia odniosły ogromny sukces. Organizatorzy już dziś zapowiadają, że nie inaczej będzie i tym razem.

Tegoroczne Warsztaty zaplanowane są od 4 do 6 kwietnia pod hasłem „PR dla kultury, kultura dla PR”. Uczestnicy będą mogli zapoznać się z aktualnymi trendami w promocji i public relations na przykładzie popularnych i organizowanych z dużym rozmachem wydarzeń kulturalnych. Warsztaty poświęcone będą również skutecznym narzędziom komunikacji z mieszkańcami. Co w programie?

Pierwszego dnia głównym tematem będzie potencjał kultury w miastach. Warsztaty otworzy Mieczysław Kieca, prezydent Wodzisławia Śląskiego oraz Sebastian Chachołek, prezes zarządu Grupy PRC Sp. z.o.o. Następnie wystąpi Jarosław Bieniecki – twórca Runmageddonu, który w krótkim czasie stał się jednym z najgłośniejszych wydarzeń sportowych w Polsce oraz globalną marką rozpoznawaną jako najlepszy jakościowo cykl biegów przeszkodowych na świecie. Kolejnym prelegentem będzie Igor Fleiszer – producent muzyczny i dj, organizator SnowFestu, który opowie m.in. w czym tkwi siła największego zimowego festiwalu w Polsce oraz jak wykorzystuje ją Szczyrk, by promować się w nietypowy, a zarazem efektywny sposób. Z kolei Kamila Kremiec z Sandomierskiego Centrum Kultury podzieli się z uczestnikami wiedzą na temat budowy wizerunku miasta poprzez wykorzystanie city placement na przykładzie serialu „Ojciec Mateusz”.

Dzień drugi upłynie pod znakiem wyjazdów do Muzeum Magicznego Realizmu w Wiśle i do Cieszyna. Prelekcję pt. „Jak muzeum może zmienić miasto?” wygłosi Sebastian Chachołek, Prezes Zarządu Grupy PRC i kustosz Muzeum Magicznego Realizmu w Wiśle.

Ostatniego dnia Warsztatów zaprezentuje się Piotr Steczek – reżyser i założyciel EXA Studio, który opowie jak zrobić dobry film promocyjny i Aleksandra Kutz – artystka i dziennikarka, propagatorka kultury i sztuki – jej prelekcja będzie dotyczyła kamery i jej zdolności zaskakiwania. Z kolei projektantka graficzna Aleksandra Wysocka zaprezentuje najnowsze trendy w tworzeniu materiałów promocyjnych.

O tym, jak influencerzy i youtuberzy promują miasta opowie Kamil Bolek – dyrektor marketingu w jednej z największych agencji zajmujących się wideomarketingiem. LifeTube zrzesza ponad 420 kanałów YouTube, mających łącznie ponad 60 milionów subskrypcji, generujących średnio około 510 milionów wyświetleń miesięcznie. Firma realizuje kampanie dla takich marek jak m.in.: Disney, Coca-Cola, McDonald’s, Castorama, Play, PZU.

III Warsztaty PR w Samorządzie i Administracji Państwowej będą okazją do wymiany doświadczeń i poglądów z udziałem ekspertów z branży PR ze szczególnym uwzględnieniem promocji kultury w miastach oraz promocji miast poprzez kulturę.

Zapisy do uczestnictwa w Warsztatach potrwają do 23 marca.

Szczegółowy program, notki biograficzne prelegentów oraz inne niezbędne informacje na temat Warsztatów dostępne są na stronie internetowej:   http://prwsamorzadzie.pl/

Comments

comments

123
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...