Codemedia ponownie dla Majonezu Kieleckiego

Informacja Prasowa - 05.03.2018
201

Codemedia ponownie dla Majonezu Kieleckiego

Dom mediowy Codemedia po raz kolejny odpowiada za obsługę kampanii reklamowej dla marki Majonez Kielecki. W ramach współpracy realizowane są działania z zakresu digital, social mediów oraz kampania wideo.

Celem akcji jest dotarcie do grupy celowej z komunikatem podkreślającym jakość i tradycję produktu Majonez Kielecki. Spot wideo emitowany jest w serwisach nie tylko o tematyce kulinarnej, ale również na popularnych portalach, których użytkownicy chętnie dzielą się swoimi opiniami.

Jest nam bardzo miło, że firma WSP „Społem” ponownie postanowiła powierzyć nam obsługę kampanii marki Majonez Kielecki. Od samego początku współpracy z firmą staramy się dobierać kanały komunikacyjne, które pozwolą dotrzeć z przekazem dotyczącym marki Majonez Kielecki do odpowiednich osób. Poprzedzamy je dogłębną analizą grupy celowej już na etapie projektowania kampanii. Praca na danych o użytkownikach jest kluczowa w obecnych strategiach mediowych, gdyż pozwala nam na precyzyjne dotarcie do Konsumentów zainteresowanych produktem. Przekłada się to na wzrosty sprzedaży i optymalne wykorzystanie budżetu mediowego Klienta – mówi Robert Stępniewski, Digital Media & Buying Director, Codemedia.

Działania promocyjne rozpoczęły się z początkiem marca i potrwają do Świąt Wielkanocnych.

Comments

comments

201
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...