Grupa On Board Think Kong wzmacnia dział kreacji

Informacja Prasowa - 21.02.2018
260

Grupa On Board Think Kong wzmacnia dział kreacji

Do zespołu Grupy On Board Think Kong dołączyła Agnieszka Penconek obejmując stanowisko Graphic Designera wzmocni kilkuosobowy dział kreacji.

Agnieszka zdobywała doświadczenie graficzne, projektując dla takich marek jak Rock Radio, Radio Pogoda, Radio Złote Przeboje, Titanic The Exhibition, Auto Witolin, Ursyn Car, Aries Motor, Factory. Wcześniej pracowała jako fotoreporter portalu DlaStudenta.pl.

Agnieszka studiuje na kierunku Sztuka Nowych Mediów w Wyższej Szkole Artystycznej w Warszawie. Pasjonuje się fotografią, podróżami oraz grafiką warsztatową.

Grupa On Board Think Kong łączy unikalne kompetencje w dziedzinach doradztwa public relations, social mediów, SEO, digital marketingu, kreacji i strategii. Od lat rozwija własne narzędzia analityczne. Jest częścią międzynarodowych niezależnych sieci ECCO Network i Box Europe obecnych w ponad 30 krajach, łącznie zatrudniających ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. W skład grupy wchodzą: On Board PR- agencja public relations, która zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji, oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management, Issues Management oraz Public Affairs oraz Think Kong – agencja social media & content marketing specjalizująca się w realizowaniu celów biznesowych klientów z wykorzystaniem kanałów społecznościowych, a dzięki własnemu zespołowi SEO potrafi zapewnić dobrą widoczność treści w wyszukiwarkach. Grupa On Board Think Kong była także laureatem nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze).

Comments

comments

260
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...