Trwa nabór do L’Oréal Brandstorm 2018 – innowacyjnego inkubatora talentów

Informacja Prasowa - 15.02.2018
202

Trwa nabór do L’Oréal Brandstorm 2018 – innowacyjnego inkubatora talentów

Jeszcze tylko do końca lutego studenci z Polski i Krajów Bałtyckich mogą zgłaszać projekty do międzynarodowego konkursu L’Oréal Brandstorm.

To już 26 edycja i tym razem uczestnicy otrzymali zadanie konkursowe, które pozwala wykazać się zarówno pod kątem biznesowym, inżynierskim, jak i CSRowym, a co za tym idzie powalczyć o nagrody we wszystkich trzech kategoriach. Finał krajowy odbędzie się w kwietniu w Warszawie, a zwycięski team poleci w maju do Paryża, żeby zmierzyć się ze studentami z całego świata.

Zadaniem uczestników tegorocznej edycji Brandstorm jest opracowanie nowatorskiej koncepcji profesjonalnych salonów fryzjerskich, angażujących młodych ludzi – millenialsów i zwiększających lojalność fryzjerów, dedykowanych marce L’Oréal Professional Products – tegorocznemu partnerowi konkursu. Trzy osobowe drużyny mogą aplikować do konkursu do 28 lutego za pośrednictwem platformy brandstorm.loreal.com.

Uczestnicy zgłaszają swoje projekty w formie prezentacji za pośrednictwem platformy internetowej. Następnie są one oceniane zarówno pod kątem biznesowym, technologicznym, jak i CSR (zrównoważony rozwój).

Drużyna, który zwycięży na etapie krajowym otrzyma 1000 euro i weźmie udział w wielkim finale w Paryżu, który odbędzie się 17 maja. Ostatni etap będzie również okazją do spotkań z przedstawicielami Grupy L’Oréal, lepszego poznania struktur firmy, a także uczestniczenia w sesjach mentoringowych i coachingowych z udziałem ekspertów. Konkurs zakończy uroczysta Gala i ogłoszenie przez międzynarodowe Jury zwycięskich drużyn, które otrzymają po 10 000€ za zdobycie pierwszego miejsca w każdej z kategorii, bądź drużyny która łącznie otrzyma 30 000€ za zdobycie pierwszego miejsca we wszystkich kategoriach. Dodatkowo zwycięzcy otrzymają propozycję stażu w strukturach firmy L’Oréal oraz udadzą się na wycieczkę marzeń.

– Grupa L’Oréal chce wciąż rozwijać koncept konkursu. Tegoroczna rozszerzona formuła jest odpowiedzią na potrzeby młodych ludzi oraz wymagania stawiane nam przez dynamicznie zmieniający się rynek technologii, biznesu i zrównoważonego rozwoju. Właśnie dlatego w Brandstorm 2018 studenci otrzymali wspólne zadanie. Dzięki temu mają możliwość całościowego, strategicznego spojrzenia na model biznesowy i oparcie go na nowoczesnych technologiach i najlepszych zasadach zrównoważonego rozwoju, bez konieczności dokonywania wyboru tematyki projektu – mówi Marcin Kępa, Talent Attraction & Acquisition Specialist, L’Oréal Polska.

W ubiegłym roku zespół studentów z Politechniki Warszawskiej dotarł do międzynarodowego finału, gdzie zajął IV miejsce w kategorii TECH, natomiast dwa lata wcześniej, najlepszym spośród zespołów z ponad 300 uczelni z całego świata okazał się zespół studentek Szkoły Głównej Handlowej, które zaprezentowały aplikację do skanowania skóry w 3D.

Comments

comments

202
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...