Traficar i PKN ORLEN w świątecznej akcji #podajdalej

Informacja Prasowa - 20.12.2017
276

Traficar i PKN ORLEN w świątecznej akcji #podajdalej

W ramach kolejnej odsłony kampanii #podajdalej, marka Traficar we współpracy z PKN ORLEN przygotowała dla swoich użytkowników świąteczną niespodziankę.

W schowkach samochodów zostały ukryte karty podarunkowe do zrealizowania na stacjach ORLEN. To pierwsza akcja z cyklu #podajdalej obejmująca aż 7 miast, w których dostępny jest Traficar: Kraków, Warszawę, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Gdynię i Sopot.

Działania komunikacyjne wokół akcji zostały podzielone na dwa etapy. W fazie teaserowej, na kilka dni przed startem akcji, na Facebooku Traficara codziennie pojawiały się zabawne hasła-zagadki. Ich celem było wzbudzenie zainteresowania użytkowników, ale też nawiązanie do podstawowego założenia mechanizmu akcji #podajdalej, czyli zachęcania do dzielenia. Przykładowe hasła wykorzystane w kampanii „Kiedy zimowa kawa rozgrzewa bardziej? Kiedy możesz wziąć drugą dla kogoś bliskiego!” , „Smaczny kąsek? Podwójny kąsek!”.

W dniu startu akcji na Fanpage’u marki pojawiło się wyjaśnienie zagadki i informacja o szczegółach akcji. Użytkownicy zostali też zachęceni do udostępniania zdjęć przedstawiających jak i z kim podzielili się niespodzianką. Świąteczna akcja Traficara we współpracy z PKN ORLEN stanowi kontynuację kampanii #podajdalej, która ma na celu popularyzowanie wśród Polaków ekonomii współdzielenia i pokazywanie im, że dzielenie się – nie tylko samochodami – to spora frajda i powód do dumy.

Akcja rozpoczęła się jednocześnie we wszystkich miastach 18 grudnia i potrwa do odbioru ostatniego kuponu z samochodu. Łącznie 500 kart podarunkowych o wartości 30 zł każda można zrealizować na dowolnej stacji ORLEN – zarówno stacjach własnych, jak i franczyzowych. Karty uprawniają do zakupu wszystkich produktów dostępnych na stacji.

Za działania komunikacyjne wokół akcji odpowiada agencja Walk.

Comments

comments

276
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...