Jak chatbot pomaga w wyborze świątecznego prezentu na Facebook Messengerze?

Informacja Prasowa - 19.12.2017
132

Jak chatbot pomaga w wyborze świątecznego prezentu na Facebook Messengerze?

W okresie świątecznym ludzie dzielą się na dwa rodzaje: tych zawsze przygotowanych, którzy wiedzą, jaki prezent sprawi przyjemność ich bliskim i kupujących prezenty na ostatnią chwilę, bez planu działania. Dla drugiej grupy powstało „Pogotowie Prezentowe” na Messangerze DaWandy, zarządzane przez chatbota.

Bot prezentowy to pierwsze w Polsce rozwiązanie tego typu dla wszystkich, którzy chcą szybko i bez większego wysiłku znaleźć prezenty świąteczne dla najbliższych. Powstał dzięki współpracy Studia KODA Bots i DaWanda.pl – platformy z produktami od polskich twórców. To rozwiązanie łatwe w nawigacji. Pomaga znaleźć prezent po odpowiedzi na kilka krótkich pytań dotyczących odbiorców upominków, relacji z kupującym i budżetu.

– Kupujący nie wiedzą co kupić, natomiast często mają wyznaczony budżet. Stąd wykorzystaliśmy prostą mechanikę – najpierw wybierasz osobę, którą chcesz obdarować, podajesz przybliżoną kwotę i na koniec otrzymujesz proponowaną listę prezentów. – mówi Mariusz Pełechaty, Head of Product w KODA Bots, twórcy chatbota.

Baza propozycji prezentowych podlega aktualizacji kilka razy dziennie. Trafiają do niej produkty z takich kategorii jak moda, akcesoria, biżuteria, mężczyzna, kobieta, niemowlęta, dzieci, dom itp. Jeśli po wyborze danego rozwiązania użytkownik chce dowiedzieć się więcej, po kliknięciu w „szczegóły” trafi na stroną produktową w witrynie.

Na co dzień bot umożliwia przejście do prezentownika lub zadania pytania moderatorowi. – Analizujemy zachowania naszych klientów, wiemy czego oczekują i w odpowiedzi dajemy im natychmiastowy dostęp do dopasowanych produktów. – podkreśla Jakub Butkowski, Country Executive Director w DaWanda. – Planujemy rozwój tego kanału komunikacji z klientem. – zaznacza Butkowski.

Comments

comments

132
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...