Huawei wśród najsilniejszych marek w Polsce

Informacja Prasowa - 24.11.2017
144

Huawei wśród najsilniejszych marek w Polsce

Huawei, globalny producent smartfonów, tabletów, wearables i notebooków, po raz kolejny został doceniony przez polskich konsumentów za najwyższej jakości produkty. Marka otrzymała prestiżowy tytuł – Superbrands 2018, przyznany w oparciu o opinie klientów zebrane w niezależnym badaniu. Kluczowym kryterium był fakt polecenia marki, będący dowodem zaufania i uznania jakości produktu.

– Jesteśmy dumni, że marka Huawei otrzymała prestiżowy tytuł Superbrands. Wyróżnienie to potwierdza, że zmierzamy dobrą drogą do naszego celu. Nie ukrywamy swoich ambicji – chcemy być największym i najbardziej lubianym przez konsumentów producentem smartfonów. Jeszcze kilka lat temu Polacy nie byli świadomi ani naszej marki, ani tym bardziej bogatej oferty produktów. Po trzech latach ekspansji na polskim rynku, osiągneliśmy już blisko 25-procentowy udział. Oferujemy rozwiązania, które są potrzebne konsumentom. Jako marka jesteśmy challengerem i wypuszczamy kolejne nowości, które wyznaczają standardy w branży, jak na przykład pierwszy na świecie smartfon wyposażony w procesor ze sztuczną inteligencją – Mate 10 Pro – mówi Dorota Natalia Haller, Dyrektor ds. Marketingu, Komunikacji i Digitalu polskiego oddziału Huawei.

– Superbrands to marka sama w sobie. Funkcjonuje od ponad 20 lat na całym świecie, a od 12 lat obecna jest w Polsce. To największe badanie siły marek w naszym kraju. Szczycimy się też tym, że ocena zależy wyłącznie od opinii konsumentów. Dlatego tytuł Superbrands jest obecnie jednym z najbardziej pożądanych wyróżnień wśród marek konsumenckich – mówi Monika Kowalewska, Project Director Superbrands Polska.

W tym roku Huawei wprowadził na rynek szereg innowacyjnych smartfonów – m. in. Huawei P10 wyposażony w unikalny, udoskonalony aparat, który powstał we współpracy z legendarną firmą Leica, a także smartfon Mate 10 Pro – pierwszą mobilną platformę, wykorzystującą sztuczną inteligencję. Na rynku zadebiutował też pierwszy ultrabook w portfolio firmy, MateBook X, skierowany do osób, które poszukują niezawodnego, mobilnego narzędzia do pracy. Ambasadorem marki Huawei jest Robert Lewandowski, jeden z najlepszych piłkarzy na świecie. Wystąpił on m.in. w najnowszej reklamie telewizyjnej flagowego smartfona Huawei Mate 10 Pro.

Tytuł Superbrands przyznawany jest przez grupę 10 000 niezależnych respondentów, którzy decydują, czy produkty danej marki zasługują na polecenie.

Comments

comments

144
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...