Krakowska agencja click community w Dublinie na Facebook Agency Day 2017!
Informacja Prasowa - 08.11.2017
string(118) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/11/Zrzut-ekranu-2017-11-08-o-08.52.42.png');"
string(92) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/11/Zrzut-ekranu-2017-11-08-o-08.52.42.png"
Krakowska agencja click community w Dublinie na Facebook Agency Day 2017!
Na początku listopada (2-3.11) agencja click community uczestniczyła w Agency Day organizowanym przez europejską siedzibę Facebooka w Dublinie. Jako jedna z nielicznych polskich agencji, click community otrzymało zaproszenie na ten event od Facebooka.
Na tym wydarzeniu nie mogło zabraknąć CEO agencji – Rahima Blaka, który zabrał na event najlepszych specjalistów agencji: Roksanę Wąż – Community&Strategy Manager oraz Kamila Pasicha – Performance Specialist.
Rahim Blak (CEO), Roksana Wąż (Strategy&Community Manager) oraz Kamil Pasich (Performance Specialist) w dublińskiej siedzibie Facebooka. Zespół click community przez dwa dni uczestniczył w inspirujących warsztatach prowadzonych przez najlepszych specjalistów Facebooka i nie tylko.
Uczestnictwo w Agency Day to ogromna dawka wiedzy i inspiracji, którą otrzymaliśmy od najlepszych specjalistów Facebooka. Takie wydarzenia u samego źródła to świetna okazja, aby dowiedzieć się o planach, jak i nowościach jakie oferuje nam serwis. Dla mnie takie eventy to ogromna wartość. – mówi Roksana Wąż z click community.
Specjaliści click community, Roksana Wąż i Kamil Pasich, podczas Agency Day 2017,
Agency Day 2017 to doskonała okazja, aby dowiedzieć się, w jakim kierunku zmierza Facebook oraz posłuchać o nowościach, jakie przygotowuje serwis społecznościowy dla Użytkowników i Reklamodawców. Zespół click community miał okazję uczestniczyć w dwóch ścieżkach: strategy oraz action. Podczas Agency Day przedstawiono nowy dział, który będzie zajmował się współpracą i edukacją agencji marketingowych.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...