Influencerzy zza granicy zareklamują Polskę? Ciekawa inicjatywa POT

Redakcja PR - 06.11.2017
272

Influencerzy zza granicy zareklamują Polskę? Ciekawa inicjatywa POT

Polska Organizacja Turystyczna planuje zainicjować ciekawą kampanie promocyjną Polski za granicą. Plan zakłada zaproszenie do naszej ojczyzny popularnych influencerów z USA, Chin, Japonii oraz krajów zachodniej Europy.

Goście zobaczą najciekawsze turystyczne miejsca naszego kraju, które nie są popularnym celem turystów. Twórcy kampanii liczą na pozytywną rekomendację vlogerów. Pomysł wydaje się być dobry. Według wielu statystyk gwiazdy internetu mają duży wpływ na swoich odbiorców, co finalnie pozwala prognozować większe zainteresowanie naszym krajem przez turystów.

Rekomendacje popularnych influencerów – czyli osób które narzucają trendy w swoich środowiskach – postrzegane są jako informacje sprawdzone i prezentujące to, czego można naprawdę doświadczyć w wybranym miejscu. Stawiane są w kontrze do suchych opisów lub cukierkowych zdjęć z katalogów. Stąd pomysł na wykorzystanie wideoblogerów aktywnych na YouTube. Siła influencerów social mediowych jest nie do przecenienia. Chcemy pozwolić wybranym wideoblogerom poznać Polskę przez niezwykłe doświadczenia w nieoczywistych miejscach i dać im szansę na zaprezentowanie w sieci ich wizji naszego kraju  – mówi Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Youtuberzy przyjadą do Polski w przyszłym roku. Patrząc na liczby wyświetleń przeciętnego twórcy możemy spodziewać się, że ich relacje z wyprawy zobaczy kilka, jeśli nie kilkanaście milionów osób. Podobne działania stosował na przykład Izrael czy Sri Lanka, zapraszając między innymi polskiego twórcę Krzysztofa Gonciarza.

 

Comments

comments

272
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...