Magdalena Królak dołączyła do Grupy On Board Think Kong

Informacja Prasowa - 08.08.2017
160

Magdalena Królak dołączyła do Grupy On Board Think Kong

Do zespołu Grupy On Board Think Kong dołączyła Magdalena Królak, obejmując stanowisko PR Consultanta.

Magda posiada ponad sześcioletnie doświadczenie w branży PR w komunikacji korporacyjnej. Współpracę z On Board PR rozpoczęła w kwietniu br. Na stanowisku Konsultanta PR odpowiada za bieżącą realizację projektów komunikacyjnych dla klientów Grupy. Do jej zadań należy budowanie strategii komunikacji, a także planowanie działań mających na celu wzmocnienie pozycji klientów firmy w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz komunikacji wewnętrznej.

Magdalena Królak

Grupa On Board Think Kong łączy unikalne kompetencje w dziedzinach doradztwa public relations, social mediów, digital marketingu, kreacji i strategii. Jesteśmy częścią międzynarodowych niezależnych sieci ECCO Network i Box Europe obecnych w ponad 30 krajach, łącznie zatrudniając ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. W skład grupy wchodzą: On Board PR (agencja public relations) i Think Kong (agencja social media). On Board PR zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji, oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate, CSR, Financial, Healthcare Communications, Investor Relations oraz Crisis Management. Agencja jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Wielokrotnie była także laureatem nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Think Kong specjalizuje się w realizowaniu celów biznesowych klientów z wykorzystaniem kanałów społecznościowych i działań content marketingowych. Agencja była wielokrotnie nagradzana i wyróżniana na międzynarodowych konkursach (IAC, Magellan Awards, Stevie Awards). Więcej informacji na www.onboard.pl, www.thinkkong.pl

 

Comments

comments

160
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...