Gong realizuje digitalową akcję marki Tymbark

Redakcja PR - 28.07.2017
22

Gong realizuje digitalową akcję marki Tymbark

Gong realizuje digitalową akcję marki Tymbark. Innowacyjna aplikacja FunBot to pierwsze w Polsce wykorzystanie sztucznej inteligencji do komentowania zdjęć
w czasie rzeczywistym.

Agencja kreatywna Gong (Group One) odpowiada za unikalną cyfrową platformę dla Tymbarku, lidera rynku w kategorii soków, nektarów oraz napojów. FunBot, cyfrowa aplikacja autorstwa Gong to inteligentne wcielenie kultowego bohatera marki – kapsla, który od lat bawi odbiorców komentując rzeczywistość zabawnymi hasełkami. Aplikacja pozwala kapslowi rozpoznawać zdjęcia i komentować je w czasie rzeczywistym, dzięki czemu hasełka są jeszcze celniejsze i śmieszniejsze. FunBot rozpoznaje kilka tysięcy obiektów, lokalizacji, a nawet celebrytów i cały czas się uczy.

Gong dla Tymbark – innowacyjność wpisana w DNA marki

Tymbark, który wchodzi w portfolio Maspex, to jedna z najsilniejszych i najdłużej obecnych na rynku polskich napojów marka, której produkty trafiają do blisko 30 krajów na całym świecie. Znakiem rozpoznawczym Tymbarku jest angażująca komunikacja, niestandardowe akcje, innowacyjne kampanie i kultowy kapsel, który dzięki Gong zyskuje teraz nowe umiejętności.

Nasza współpraca z marką Tymbark po raz kolejny zaowocowała innowacyjnym na skalę Polski projektem. Bardzo ucieszyliśmy się, gdy Tymbark zdecydował się oddać w nasze ręce swojego brand hero i „wszczepić” mu sztuczną inteligencję. Po kilku miesiącach wdrażania algorytmów AI i wytężonej pracy copywriterów, widzimy że operacja się udała. FunBot rozpoznając zdjęcia, pozwala na interakcję z odbiorcami w zindywidualizowany, niespotykany dotąd sposób – mówi Michał Bucholc, creative director, Gong.

Comments

comments

22
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...