National Geographic i Ministerstwo Rozwoju prezentują cykl minidokumentów „Polskie innowacje”
Redakcja PR - 03.07.2017National Geographic i Ministerstwo Rozwoju prezentują cykl minidokumentów „Polskie innowacje”
Kanał National Geographic wraz z Ministerstwem Rozwoju przygotował cykl pięciu minidokumentów „Polskie innowacje”, przedstawiających innowacyjne oblicze Polski na przykładzie rodzimych firm, które skorzystały z funduszy unijnych. Każdy z odcinków prezentuje historię sukcesu przedsiębiorstwa, które dzięki środkom unijnym zyskało szansę na rozwój i nowe możliwości. Ich przykład to inspiracja dla innych lokalnych przedsiębiorców do sięgnięcia po fundusze i otwarcia się na innowacje.
Dzięki funduszom europejskim polscy przedsiębiorcy mogą tworzyć firmy działające w obszarach nowych technologii, a także rozwijać istniejące już przedsiębiorstwa, wprowadzając do nich innowacyjne rozwiązania. W latach 2014-2020 Polska otrzymała do dyspozycji m.in. na ten cel 82,5 mld euro z budżetu Unii Europejskiej.
O polskich firmach, które skorzystały z dotacji unijnych na stworzenie nowego, bądź rozwój istniejącego przedsięwzięcia w ramach programów operacyjnych, opowiada nowy cykl „Polskie innowacje”. Każdy z odcinków skupi się na konkretnym projekcie, prezentując jednocześnie sposób i zasady finansowania. Ma to zachęcić innych przedsiębiorców do korzystania z programów unijnych. W kolejnych odcinkach zostaną przedstawione takie rozwiązania, jak:
-
Efneo – nowoczesna przerzutka rowerowa, umożliwiająca zmianę biegu podczas postoju;
-
Tech-Sim – symulatory do nauki latania dronem;
-
ReMy – symulator misji marsjańskiej;
-
nowoczesny hybrydowy tomograf ultradźwiękowy do diagnostyki piersi
-
Delphi – autonomiczny samochód sterowany za pomocą gestów.
Cykl minidokumentów „Polskie innowacje” jest naturalną kontynuacją idei promowania nieszablonowego myślenia i kreatywnych rozwiązań, która od zawsze przyświecała National Geographic. Cieszymy się, że po międzynarodowych superprodukcjach promujących rozwój i innowacyjność, takich jak „Geniusz”, „Megaodkrycia” czy „Czy czeka nas koniec?”, możemy pokazać naszym widzom historie sukcesów naszych rodzimych przedsiębiorców i naszego kraju. „Polskie innowacje” to seria o tym, że Polak potrafi.
Magdalena Strobel, Marketing Director Central Europe w FOX Networks Group