Polska agencja DDB&tribal Warszawa triumfuje na Facebook Awards 2017

Redakcja PR - 16.06.2017
146

Polska agencja DDB&tribal Warszawa triumfuje na Facebook Awards 2017

„Facebook Awards 2017”, to konkurs, w którym twórcy mogą zgłaszać najbardziej kreatywne i innowacyjne kampanie reklamowe, przy wykorzystaniu narzędzi i platformy Facebooka. Nagrody są przyznawane od 2012 roku.

W tegorocznej edycji Facebook zmienił formułę konkursu i wprowadził nowe kategorie, które mają oddawać emocje, jakie mogą wzbudzać najlepsze kampanie na FB, Instagramie i Audience Network. Internauci wyrażają emocje przy użyciu Facebook reactions, więc kategorie nagród są inspirowane emocjami, które wywołują reakcje.

 

17351415_214894835657622_8416237576154775552_n
 

  • Laugh – prace wywołujące uśmiech i wprawiające w dobre samopoczucie, marka zapada w pamięć dzięki solidnej dawce humoru;
  • Cry – kampanie zmuszające do myślenia, refleksji i spojrzenia na problem z innej perspektywy, najważniejsza jest historia angażująca odbiorców;
  • Love – kampanie rozbudzające miłość do marki, uderzają w czuły punkt i chwytają za serce;
  • Wow – innowacyjne pomysły, które wytyczają nowe ścieżki obecność marki w mediach społecznościowych;
  • Act – kampanie wywołujące zmianę w zachowaniu ludzi, które mają realny i mierzalny wpływ na sprzedaż lub inne wskaźniki.

 

Znamy już laureatów Facebook Awards 2017. Wśród nich znajdziemy agencję DDB&tribal Warszawa, która została nagrodzona za kampanię #IWelcome-Live dla Amnesty International w kategorii „Cry”. DDB&tribal Warszawa jest jedyną agencją z Polski, która została wyróżniona przez jury konkursu. Ostatnio dostała nagrodę za kampanię dla LOT-u w 2015 roku.

#IWelcome-Live

 

Pełną listę zwycięzców Facebook Awards możecie zobaczyć tutaj > FA2017

Comments

comments

146
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...