BrandBuddies z programami lojalnościowymi dla influencerów

Informacja Prasowa - 17.05.2017
63

BrandBuddies z programami lojalnościowymi dla influencerów

BrandBuddies, polska platforma ułatwiająca nawiązywanie i utrzymywanie relacji z sieciowymi influencerami, uruchomiła usługę True Influencers. To połączenie programów lojalnościowych i ambasadorskich od marek dla influencerów.

Moduł True Influencers przekłada znany z rynku konsumenckiego model do świata influencer marketingu. W jego ramach marki mogą stworzyć swój program lojalnościowy dla twórców (trwający od kwartału do roku). Influencerzy za korzystanie z produktu i dzielenie się nim w swoich mediach społecznościowych zdobywają punkty. Te zaś zaś mogą wymieniać na nagrody dostępne w katalogu. –

Klienci mają coraz częściej dość influencerów, których profile przypominają wielki folder reklamowy. I którzy rekomendują dany produkt tylko dlatego, że im za to zapłacono – tłumaczy Kamil Sokołowski, Brand Manager BrandBuddies. – W ramach True Influencers szukamy twórców, naprawdę korzystających z produktów lub usług danej marki. Nie dostają oni próbek czy sampli, muszą nabyć je sami. Marka zyskuje na wiarygodności. Twórca korzysta na tym, że wspiera produkt, który realnie mu służy – dodaje.

Uruchomienie usługi True Influencers wpisuje się w strategię platformy, która stawia na budowanie dłuższych relacji między markami a twórcami. Poza pojedyńczymi kampaniami na Instagramie, Facebooku, YouTube, Snapchacie czy Musical.ly BrandBuddies oferuje firmom tworzenie systemów grywalizacji dla sieciowych twórców (wirtualna waluta, odznaki, system rang) oraz wspiera budowanie społeczności influencerów wokół marek.

 

Comments

comments

63
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...