Łódź szuka wykonawcy kampanii w mediach społecznościowych

Redakcja PR - 05.05.2017
85

Władze Łodzi ogłosiły przetarg na kampanię w social mediach

Urząd Miasta w Łodzi ogłosił przetarg na kampanię komunikacyjno-reklamową miasta w mediach społecznościowych. 

Władze Łodzi chcą zaangażować do kampanii osobowości internetowe, które pokażą miasto w swoich kanałach społecznościowych. Do zadań wybranej agencji będzie należało więc m.in nawiązanie współpracy z wybranymi influencerami. W ogłoszeniu czytamy również, że w kampanii mają zostać wykorzystane Snapchat i Facebook. Miasto chce zwiększyć swoje zasięgi w mediach społecznościowych, szczególnie na Facebooku.

Pełną treść ogłoszenia można przeczytać: tutaj

Więcej informacji o przetargu na stronie Urzędu Miasta Łodzi.

 

Comments

comments

85
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...