Katarzyna Chocyk szefową projektu Polsat Media AdTube

Informacja Prasowa - 11.04.2017
144

Katarzyna Chocyk szefową projektu Polsat Media AdTube

Katarzyna Chocyk, senior brand partnerships executive w Polsat Media, została szefową projektu Polsat Media AdTube, platformy dla influencerów zrzeszającej 18 twórców treści video w internecie. 

Zakres obowiązków Katarzyny Chocyk będzie obejmował sprzedaż nowej usługi z oferty Polsat Media oraz nadzór nad realizacją świadczeń reklamowych w kanałach social mediowych należących do influencerów.

Kasia Chocyk jest świetną kandydatką do prowadzenia tego projektu, przede wszystkim ze względu na duże doświadczenie w obszarze social mediów. Jestem przekonana, że rozpoczęcie współpracy z youtuberami w znaczący sposób podniesie atrakcyjność naszych akcji niestandardowych i stanie się istotnym kanałem komunikacyjnym dla naszych partnerów biznesowych. – komentuje Katarzyna Tomczuk, partnerships director w Polsat Media.

Katarzyna Chocyk jest związana z Polsat Media od października 2015 roku. Zajmuje się sprzedażą oraz realizacją akcji niestandardowych w takich programach jak Idol czy Kabaret na Żywo, a w przeszłości również Must be the Music. Tylko Muzyka oraz Top Chef.

Katarzyna Chocyk będzie raportowała bezpośrednio Katarzyny Tomczuk, partnerships director Polsat Media.

Polsat Media tworzy nową platformę AdTube

Comments

comments

144
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...