Agencja Form Up wprowadza 7-godzinny czas pracy

Informacja Prasowa - 31.03.2017
74

Kiedy wiele osób pracuje ponad swoje siły, nie ma miejsca na kreatywność. Agencja wprowadza 7-godzinny czas pracy

Zarząd warszawskiej agencji specjalizującej się w działaniach z zakresu content performance marketingu Form Up, wraz z początkiem kwietnia wprowadza 7-godzinny czas pracy. Zmiana ta ma na celu zwiększenie efektywności pracowników poprzez stworzenie im dogodnych warunków do zachowania równowagi pomiędzy życiem zawodowym a osobistym. Krok ten zdecydowanie wyróżnia firmę na tle konkurencji w branży marketingowej.

 „W czasach, kiedy wiele osób pracuje ponad swoje siły, nie ma miejsca na kreatywność. Ta z kolei jest niezbędna do prowadzenia skutecznych działań reklamowych m.in. przez analityków mediowych, czy ludzi tworzących content. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić krótszy czas pracy w naszej firmie. Chcemy, by pracownicy mieli czas na swoje życie prywatne – liczymy, że przyniesie to korzyści nie tylko im samym, ale także pozytywnie wpłynie na naszą firmę” – mówi Michał Szynal, CEO Form Up.

Form Up to agencja specjalizująca się w prowadzeniu działań sprzedażowych w nowym ekosystemie digital. W celu osiągania najlepszych rezultatów performance, oprócz standardowych form komunikacji na szeroką skalę wykorzystuje potencjał content marketingu. Realizowane przez agencję kampanie sprzedażowe rozliczane są w modelach efektywnościowych.

Comments

comments

74
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...